Somuttan Korkma Soyuttan Kork

63 2 0
                                    

Düşünce yada düşünce gücü bardakta durduğu gibi durmaz. Hafıza hariç düşünce gücü hep göz ardı edilir. Fakat soyut düşünceler çok daha tehlikelidir. Gerekse iyi anlamda gerekse kötü anlamda.

Örnek:
(kötü anlamda) Eğer sen 25 yaşını geçmiş erkeksen her an birleşme ararsın. Vede bu oldukça tehlikelidir. Her an tehlikedesin.Eğer bu işi yapmış olsan bu soyuttan somuta dönerdi.Ve de böyle bişey aramazdın.

Örnek 2:
Birçok filmde görüyoruz kin bileyen birisi bunu sürekli kafasından geçiren planlayan birisi, yada herhangi başka şey için yani birşeyi hedef belirlemiş ona diş bileyen kişiler gerek iyi gerek kötü, bunu dilemeyenlere göre önde. Ve de hayalini kurmayanın bir planı varsa kuranın 10 planı olabilir.

Düşünmek ayrıca ezber sağlar. Birine konuşmak üzere eşinize tatil soracaksınız yada çocuk yapma isteğiniz var. Bunu konuşma haline getirmeyi istiyor olabilirsiniz. İç ses olarak onunla pratik yapıp onunla konuştuğunuz Cümlelerin ne kadar daha derki toplu olduğunun farkına varacaksınız.

Bir tavsiyede yabancı dil öğrenenler için: içlerinden konuşmaları, karşılarında biri var gibi cümle kurmaları. Bu egzersizi birçok öğrenci yapmak istemez fakat yapılabilecek en iyi egzersizdir.

Düşünmek, yapılacak eylemler için düşünüldüğü zamanlar ;inanılmaz farklar getirir ki bunu insanlar "ya sen bunu nereden biliyorsun" yada "nasıl yaptın sen bunu" gibi tepkiler verir. İster inan ister inanma düşünerek daha iyi futbol bile oynayabilirsin!!! Tabii de oynayamazsın. Fakat çoğu eylemde fark getirir.

Düşünceler AlemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin