Medya: Duru
(Kafanızdakiyle devam ederseniz kafanızı uçururum nihahahaha)Gözlerimi yavaşça araladığımda bana aşırı "masum" bakan saç bantlı bir Cedi görmeyi hiç beklemiyordum. O kadar tatlı bakıyordu ki yanaklarını ısırabilirdim.
"Hayırdır sabahın bu saatinde?" dediğimde karnını göstererek "Acıktım, yemeğe ihtiyacım var."
"Binela teyze uyanmadı mı?" diye sorduğumda kafasını olumsuz anlamda salladı ve beni ayağa kaldırmak için elimden tuttu. Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım, yavaşça mutfağa ilerlerken dünden çok dağıldığını farkettim ve hemen üstünkörü topladım. "Evin kızı" olmaya hak kazandığımı düşünüyorum.
Belki Binela teyze ile Zuhal topal ya da gelinim sensin'e katılabilirdik.
Cedi annesinin ve babasının yorgun olduğunu ve uyanmalarının uzun süreceğini söyleyince 2 kişilik kahvaltı hazırladım. Kendime biraz yulaf koydum fakat Cedi yulafa boyun kıvırınca ona sosisli yumurta yaptım. Good boy.
Yemeğini yedikten sonra Binela teyzenin dün beni uyarması üzerine ona bir kaşık pekmezi zorla içirdim. "Yemin ederim annem bitiyor diğeri başlıyor. Hayatımda bu kadar ilgi görmedim ben."
Ah üzümlü kekim sen böyle her şeyi sorgularsan yapamayız ki.
"Ben biraz koşup gelicem, hava da kapattı iyice. Üstüme daha rahat bir şeyler giyeyim." dedi ve tekrardan yukarı çıktı. Portmantodan yağmurluğunu çıkarıp ona verdim ve "Dikkatli ol." diyerek bir sevgili edasıyla dışarı yolladım.
Nedense çocuğumu okula yollamış gibi hissediyorum.
Neyse.
Yavaştan yağmur atmaya başlayınca bende kalan bulaşıkları temizledim ve laptopumu alıp salona geçtim. Bu ayın psikoloji notları gelmişti. Geri kalan tek şey, ezber ezber ezber.
****
Yaklaşık 1.5 saatin sonunda notlarımı okumuş ve mola vermiştim. Binela teyzeler uyanmış ve bu civarlarda oturan bir arkadaşlarına kahvaltıya gitmişlerdi. Cedi eve geldiği gibi hemen duşa girmiş, acelesinden dolayı duş başlığına kafasını vurmuştu.
Ben ise atıştırmalık bir şeyler hazırlıyodum. Hem okumak beni acıktırmıştı, hem de Cedi'nin şekerinin düştüğünü falan tahmin edebiliyordum.
Yaptığım havuçlu tarçınlı keki dilimlere ayırıp yanına bitki çayı yaptım ve salondaki geniş koltuğa geçtim. Cedi üst kattan takım sweati ve eşofmanıyla inmişti. Hava esiyordu ve fazlasıyla ıslaktı.
Yanıma oturup keki çatal kullanmadan ağzına attı. Sakin ol sanki kaçırıyozmu pezevenk.
Ne dedim lan ben yine?
Neyse.
"Yalnız kek yıkılıyo." diyen Cedi'yi bir kaç saniye anlamaya çalıştım. Zira kekin hepsini ağzına atmış üstüne de bitki çayı içiyordu. Bana çatık kaşlarla bakmaya başladığında bende merak edercesine ona baktım. "Noldu, nikahına mı alacan?"
"Ne?"
"Ne? Ha, okey yok bir şey." diyip önüme dönüyordum ki şişmeye başlayan alnını gördüm. "Kafan şişiyor, git buz al hemen." Buzunu alıp geldikten sonra bir film açıp izlemeye başladık.
"Duru."
"Efendim?"
"Bana gerçek sevgililerimin bile yapmadıklarını yapıyorsun ve bu beni çok mutlu ediyor. Her şey için çok teşekkür ederim."
"Önemli değil Cedi. Sonuçta biz seninle bir anlaşma yaptık ve bunu düzgün bir şekilde sürdürmemiz gerekiyor. Ve sen gerçekten değer görmeyi hak eden bir insansın."
İşte o an zaman durmuş gibiydi. Durup sadece birbirimizin gözlerine bakmaya başladık. Evin kapısı açıldı, telefon çaldı ve Cedi beni öptü.
Cedi.
Beni.
Öptü.
Eveeet bılıbendelerim bu bölümün de sonuna geldik. Pc yarra yediği için telden yazıyorum ve aşırı sıkıcı telden yazmak çünkü benim elin maşallahı var sığmıyor mübarek en az 3-4 kere yazıp siliyorum yanlıştan dolayı. Bilgisayarımı en kısa zamanda almaya çalışacağım fakat bu zamanda telden yazmaya devam edeceğim ve tutabileceğim kadar uzun tutmaya çalışacağım. Babaannenize selamlar, hepinizi çok sevmiyorum allah belanızı versin pü ben böyle rezillik görmedim (şaka hepiniz ballı turtamsınız) gerçi bu yayına girince 1K oluyoruz sanırım. Özel bölüm gelecek büyük ihtimalle. Ben yine baya boş yaptım. Hadi görüşürük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lottery | Cedi Osman
Teen FictionPs: Küfürlü içerik vardır. Bu konuda hassas olanların dikkatine tüm hakları götümde saklıdır/2019