Binela teyzenin sesini duyduğumuzda Cedi benden hızlı bir şekilde ayrıldı ve doğruldu. Ben kek tabaklarını mutfağa götürürken Sermet amca da içeri girdi. Kendimi izole etmem gerekiyordu çünkü kalbimin sesi taa ebesinin örekesinden duyuluyordu.
Tabakları makineye koydum ve tekrar salona geçtim. Cedi'nin oturduğu koltuğun en uç kısmına oturduğumda birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk.
Resmen evin içinde köşe kapmaca oynuyorduk!
Binela teyze durumu farketmiş olacak ki bize sorular sormaya başladı.
"Eee çocuklar siz ne yaptınız bakalım biz gidince?" dediğinde Cedi "Bir şey yapmadık anne, Duru kek yapmıştı. Onu yedik. Bende koşudaydım zaten biliyosun."
Binela teyze "İyi bakalım öyle olsun." dedi ve televizyona döndü.
Ah Cedi ah Cedi tam da öpecek zamanı buldun!
Evde bazı eksiklerin olduğunu farkedince Cedi'ye markete gitme teklifi sundum ve kabul etti. Üstümü değiştirip aşağıya indim ve telefondur anahtardır ne var ne yoksa alıp çıktım. Arabaya bindiğimizde yolculuğumuz çok sessiz geçmişti. Marketten ihtiyaçlarımızı alıp çıktık. Binela teyze yemek yapmayı çok seviyordu ve bu kadar malzemenin bile ona yetebileceğini düşünmüyordum. Eşyaları bagaja koyup tekrar arabaya geçtik ve kafam kaldırmayacağı için soft bir müzik açtım.
"Bak, Duru. Yaşanan şey, yani seni öpmem aramızdaki ilişkiyi bozmasın olur mu?"
"Bilmiyorum Cedi, sadece fazlasıyla kafam karşık ve şaşkınım. Bana biraz zaman ver olur mu?"
"Tamam, tabikide. Sen iste yeter ki." dedi ve saçlarını karıştırıp arabayı çalıştırdı. Eve geldiğimizde Binela teyzenin çoktan yemeği hazırladığını görünce sevindim çünkü bu hafta içinde hiç yapmadığım kadar yemek yapmıştım.
Allah var kadın haaaaaaaarika yemek yapıyodu ama.
"Eee çocuklar siz böyle evde mi oturuyorsunuz hep? Bu böyle olmaz. Yarın hep birlikte bir şeyler yapalım, ev ev nereye kadar."
Sermet amca konuştuğunda çok doğru bir konuya değinmişti çünkü gerçekten hiçbir şey yapmamıştık.
"Sermetçim, yarın Hülyalardayız. İstersen başka bir güne erteleyelim ne dersin?"
"Yok annecim sorun değil, bizde çıkalım zaten geldiğimizden beri doğru dürüst bir şey yapmadık. Siz akşama çıkarsınız bizde yemeğe falan gideriz." dediğinde Binela teyze kafasıyla onayladı. Cedi'ye kafamı ne alaka diye sallayınca Cedi sonra konuşuruz anlamında bir şeyler mırıldandı.
Yemekten sonra Cedi'nin annesi ve babası hava almak için bahçeye çıktılar ve biz de salona geçtik.
"Yarın nereye gidiyoruz?"
"Evde sıkılıyoruz, nereye gideceğimiz de sürpriz olsun."
Cedi tam bir pezevenksin.
Bi dakika, ne dedim ben?
Neyse.
"Ya ama söyle nolur nolur." koluna yapıştığımda gülmeye başladı ve beni kolunun altına çekti ve saçlarımı karıştırmaya başladı.
"Hayır söylemicem merak et biraz."
Adamda bi kol var e5 karayolu gibi maşallah.
"Bırak beni insafsız adam bırak nefes alamıyorum. Cedi bırak beni oogogbugugb boğuluyom." Cedi'nin kollarında çırpınıyordum ve ağlayanım yoktu. Allahım beni bu koca ayaklı heriften kurtar.
Bi saniye.
Ayağı büyük olanın,
nE!
Eli de büyük olurmuş.
Hah işte şimdi oldu.
Cedi beni bıraktıktan sonra güzel güzel NBA'in 90'lardaki maçlarını izleyip yorumlamıştık. Tabi maşşallah çok yakışıklıları da vardı.
Ah 90'larda doğmak vardı.
********
Sabah uyandığımda kendi yatağımda olmadığımı farkettim. Ne ara uyumuştum ve ne ara buraya geldim hiçbir fikrim yoktu ama yastık çok rahatsız olduğu için başım ağrıyordu.
O sırada su sesinin kesildiğini farkettim ve duştan bir adet "Kaslı Cedi" geldi.
Tamam Duru, düşmenin hiç sırası değil.
Ama
ama
O baklavalar.
27 ayar Gaziantep baklavası gibiydi maşallah.
Kafamı çevirip başka bir yere odaklanmaya çalıştım fakat olmuyordu. Bende üstümü giyinmek üzere odadan çıktım ve üstümü değiştirdim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Cedi'yle arabaya bindik ve bir buçuk saat sonra bir yere vardık.
Hayallerimde olsa bu kadar güzel olamazdı. Cedi'yle birlikte 1 günümü Disneyland'da geçirecektim.
Bebeklerim biliyorum bölüm geç geldi fakat pcmin klavyesinde sorun vardı ve yeni klavye aldım o da tehşir ürünü çıktı 950 lira verdiğim mekanik klave çalışmayınca bende mediamarktı bastım . Anlayacağınız iki elimle bir siki doğrultamadım. Ama şimdi buradayım ve haftaya Adana sıcağında size bölüm yazacam. Göt isteyen bir olay ve bende fazlasıyla var sanırım. Hadi öptüm bay gömdüm say.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lottery | Cedi Osman
Teen FictionPs: Küfürlü içerik vardır. Bu konuda hassas olanların dikkatine tüm hakları götümde saklıdır/2019