7. Dio

583 18 0
                                    

7 -Elena Pov
-Krenula sam van jer sam odjednom osjećala jaku vrućinu. O moj Bože, ne znam što mi je, nikada se nisam ovako osjećala. Izašla sam, a pored vrata, na stepenicama je sjedio neki dečko i pušio, podigao je glavu i pogledao u mene.
XX: Jesi dobro?
JA: Dada, samo mi je jako vruće, pa sam izašla malo na zrak.
XX: Prvi put si se napila ha?
JA: Ne, zapravo napila sam se već dosta puta, samo ne znam zašto se ovako osjećam. -Sjela sam pored njega na stepenice, još jednom je pogledao u mene i povukao dim, isti taj dim ispuhnuo je u moje lice.
JA: Molim te, nemoj to više raditi
XX: Smeta ti?
JA: Da, da mi ne smeta ne bih ti rekla
-Nasmijao se i opet ispuhnuo dim, ali ovaj put ne u mene. Ustala sam se i krenula prema parku koji je bio odmah pored škole kako bih udahnula malo svježeg zraka.
XX: A gdje ideš sada?
JA: Idem prošetati
XX: Ja ne bih na tvom mjestu
JA: Jesam te pitala za mišljenje, nisam. Onda šuti
-Nije ništa rekao nego je samo nastavio pušiti, ugh koji lik, krenula sam prema parku. Šetala sam i ugledala grupicu likova, htjela sam se okrenuti i otići nazad, jer me iskreno bilo malo strah. Jedan od njih je povikao.
XX: E mala, želiš nam se pridružiti?
JA: Ne, ne ovaj moram ići
XX: Ma jesi sigurna? -Krenuli su prema meni, a ja sam brzo koliko sam mogla krenula prema nazad, sve više su mi se približavali, a ja sam vrištala.
JA: Molim te, makni se od mene
XX: Pa daj, samo ćemo se malo zabaviti
-Vrisnula sam i krenula trčati prema izlazu. Nisam gledala ispred sebe jer sam stalno provjeravala koliko su daleko iza mene. Odjednom sam se zabila u nečija prsa.

Očaran tobom ✨Where stories live. Discover now