89. DIO

345 12 2
                                    

89
-Domagoj Pov
-Duboko sam uzdahnuo i rekao.
JA: Karla, ja ću ti sada reći cijelu istinu, a ti odluči što ćeš sa mnom, ako želiš mrzi me, ali ja ti moram reći.
KARLA: Iskreno, mislim da znam što ćeš reći
JA: Prvi puta kada sam saznao tko si ti, mislio sam u sebi, imam jedinstvenu priliku da se osvetim tom gadu.
-Vidio sam iznenadnu tugu na njezinom licu.
JA: Upoznali smo se, a onda sam se počeo zbližavati s tobom, kako bih razorio tvoju obitelj iznutra.
KARLA: Ti to stvarno želiš?
JA: Ne, Karla. To sam želio više od ičega, a sada bih ubio da te netko povrijedi. Mislio sam, pa što ako se zbližimo, ništa mi nećeš značiti, ali bio sam u krivu, značiš mi Karla. Odavno sam shvatio kako ti nikad to neću moći učiniti, jer mi je stalo do tebe.
-Tiho je zamišljeno i tužno gledala u neku točku, a ja sam preklinjućim glasom rekao.
JA: Karla, molim te reci nešto. Reci da me nećeš zamrziti, trebam te Karla, molim te. Ništa mi ta osveta ne znači, ako ću povrijediti tebe, jedinu koja mi znači. Ne bih si to nikada oprostio.
-Bilo bi mi lakše da je krenula psovati, ili da je krenula vikati, ali šutjela je. A ta tišina me plašila više nego išta, dok su mi se suze slijevale niz lice, uhvatio sam je za ruku i rekao.
JA: Karla, ako me ti ostaviš, ja nikoga nemam.

Očaran tobom ✨Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang