Ona:
Úsmev- to jediné čo jej nikdy nechýbalo. Aj napriek všetkým prekážkam, ktoré musela celý život zvládať, vždy sa dokázala usmievať. Aj keď vedela, že nemá šancu na to, aby si splnila všetky svoje sny, nikdy neprestávala veriť. Bola dievčaťom, ktoré si šlo za svojim cieľom... aj keby mala padnúť na úplne dno a už možno navždy.. Žila naplno, aj napriek tomu, že vedela, že sa toto všetko môže kedykoľvek skončiť..On:
Chalan, ktorý narozdiel od nej, už žije svoj sen. Kariéra slávneho speváka ho doslova pohltila. Má všetko o čom kedy sníval. Má peniaze, priateľov, rodinu.. Nemusí sa báť, že mu niečo z toho bude chýbať. Je známy po celom svete, pozná ho takmer každý. Milióny fanúšičiek by kvôli nemu urobili čokoľvek. A on pre nich takisto.. no napriek tomu, nemá šancu, aby spoznal každú jednu z nich aj keď po tom veľmi túži. Preňho sa všetko len nedávno začalo a tak skoro neskončí, pretože na tomto svete nie je sám.. a nikdy nebude.Jeho úlohou je jej pomôcť aspoň dokým to bude možné. Je schopný slávny spevák ohroziť svoju kariéru, len aby pomohol jednej z miliónov? Dokáže sa postaviť svojim priateľom a dokázať im, že mu nezáleží na peniazoch, ale na jednej jedinej slečne, ktorá jeho pomoc potrebuje oveľa viac? No nestratí pri tom samého seba? Zabudne na to kým je, len aby jej pomohol? Bude schopný zabudnúť na milióny iných len kvôli nej, aj keď sám vie, že to možno nemá zmysel? Nájde nakoniec oporu vo svojich najlepších priateľoch alebo na to ostane úplne sám?
Môj druhý príbeh, snáď sa vám bude páčiť :)
YOU ARE READING
Last look
FanfictionSophie Clarke sa musí predierať od malička ťažkým životom.. ale dokedy bude mať silu? Príde koniec?