Moja Wattpad Ljubav
Chapter 32
Da li je ovo triler film?
Jer sam se sigurno osećala kao da sam u jednom.Znate onaj trenutak kada žrtva bude uhvaćena od strane ubice na nekom malom mestu?Da,proživljavam taj trenutak.Koraknula sam unazad uplašeno.Zadnji deo moje noge je dotakao krevet,dajući mi do znanja da nemam izlaza.Shane je idalje imao taj zlobni osmeh na licu.Ova soba je izgledala premalo da bi on stao u nju.Šta on to planira?Koraknuo je unapred,odlučnost mu je bila nacrtana na licu.Međutim,njegove oči izgleda nisu mogle da se fokusiraju.
„Shane,“ izgovorila sam,uhvativši njegovu pažnju „šta to radiš?“ nije odgovorio,već je koraknuo još jedan korak prema meni.Pitala sam se da li se pravio da je pijan da bi me uhvatio u ovakvu zamku.Ne bi to uradio,zar ne?
„Jules,Jules,Jules,“ neviđeno polako je ponavljao moje ime.Začkiljila sam.
„Šta to radiš?“ ispitivala sam ga,pokušavajući da shvatim da li je lagao da je pijan.Shaneove braon oči su bile blago namrštene kao da mu je bilo teško da me vidi dobro „Da li si pijan?“ Shane se još više nasmejao ali nije ništa rekao.U svakom slučaju,dobila sam svoj odgovor kada je veoma glasan zvuk napustio njegova usta: Štucanje propraćeno pijanim kikotanjem.Prevrnula sam očima,opustivši ramena „Hajde u krevet,“
„Ne,“ odmahnuo je glavom tvrdoglavo.
„Hajde,“ uhvatila sam ga za rame i povukla ka krevetu.Očigledno mrtav pijan,Shane je izgubio ravnotežu i pao na krevet.Uhvatila sam šansu da navučem pokrivač preko njega.Kada je konačno ležao na svojim leđima,znala sam da je vreme da odem.Međutim,Shane nije mislio tako jer je držao oba moja zgloba,nateravši me da sednem pored njega.
„Čekaj,nemoj ići,ja...“ promrljao je još nešto ali nisam ga razumela.
„Molim?“
„Mislim da sam pijan,“
„Stvarno?“ zakikotala sam se „Kako si došao do tako apsurdnog zaključka?“ Rekla sam sarkastično.Uputio mi je mali osmeh.
„Jer želim da kažem nešto što ne bih smeo,“ namrštila sam se.
„A to je?“
„Zašto?“ uputila sam mu zbunjen pogled „Zašto on?“ zaledila sam se.
„O čemu pričaš?“ skupila sam obrve i nakrivila glavu na stranu.
„Čudak,“ rekao je,liznuvši svoje suve usne „zašto si izabrala njega?“
„Ja---“
„Čekaj,“ prekinuo me je „nemoj odgovoriti na to.“ Naredio je sa bolnim izrazom na licu.
„Shane...“
„Uvek si mi se uvlačila pod kožu,Jules.Nekako,uspela si da dopuziš do mog srca,“ promrljao je,polu-zatvorenih očiju.Oči su mi se raširile.Gledala sam ga,očekivajući da počne da se smeje i kaže kako je sve ovo šala ali to se nije desilo.
Da li je on upravo...ne,pijan je.Ne može biti ozbiljan.On je Shane Mason,školski popularni kreten...ne može biti zainteresovan za mene.
Bože,ovo je tako kliše.
Morala sam otići odavde, „Pijan si.Moraš se naspavati,“ borila sam se da izvučem zglobove iz njegovih ruku.
„Promenila si me,“ prošaputao je potpuno zatvorenih očiju ovaj put „Uvek sam bio igrač.To je način na koji radim stvari.To sam ja.Sviđao mi se taj način,sve je bilo lakše ali onda si ti ušetala u moj život.“ Izgledao je tako ranjivo „Očekivala si da budem bolji...i to me je nateralo da želim da budem bolji.Probudila si moju znatiželju.Prvi put nakon dosta godina,želeo sam da znam kako je imati osećanja,prava osećanja.Shvatio sam da seks nije samo nešto što dvoje ljudi dele.Nemaš pojma kako možeš da deluješ na nekoga,Jules,“ njegov glas je bio nežan,skoro pa šapat.Bila sam zaleđena u mestu.Nisam mogla da se nateram da bilo šta kažem.Uzdahnula sam,usne su mu formirale maleni osmeh.Otvorio je svoje braon oči da pogleda u mene „Šokirajuće,zar ne?“ pustio je moje zglobove da bi dotakao moje obraze.
YOU ARE READING
Moja Wattpad Ljubav//Prevod na srpski//
Teen FictionJulie je oduvek bila sramežljiva.Ali,njen svet se menja kada pronađe wattpad,veoma popularan sajt gde ljudi postavljaju svoje priče.Ona postaje ovisna o tom sajtu,i čak počinje da postavlja neke svoje priče.Ali,da li su prijatelji,fanovi i glasovi s...