Chapter 28

8.1K 578 277
                                    

Moja Wattpad Ljubav

Chapter 28

Dve reči.

Kupaći kostim.

Nikada se nisam osećala prijatno kada sam ih nosila.Ozbiljno,koja je razlika između njih i donjeg veša?Nijedna.Pa izvinite ako nisam fan šetanja bukvalno u donjem vešu oko ljudi.Uostalom,treba ti puno samopouzdanja da bi nosio kupaći kostim.

Pa čak i pored toga,mojih protesta i dobrih razloga protiv tih stvari,Lau me je naterala da nosim jedan.Rekla je da će ih svi nositi na festivalu.Da vam kažem nešto,moja najbolja drugarica je jednako tvrdoglava kao i ja,ako ne i više.

Tako da sam ja ovde,sedim u Jordanovom autu noseći plavi šorc,opuštenu belu majicu i tamno plavi kupaći ispod.Lau kaže da mi se slažesa očima.Takođe je ispravila moju kosu uvijajući je samo na krajevima.Osećala sam se dobro u vezi svog izgleda danas.Jordan je imenovan kao vozač danas;Lau je naravno sedela pored njega.I pogodite ko je meni pravio društvo na zadnjem sedištu?

Da,tačno ste pogodili.

Jerkpid.

Shane je izgledao potpuno zgodno sa njegovim plavim šorcem i zelenom majicom ali to me nije iznenađivalo.Nekako,navikla sam da budem oko njega i njegove zgodnosti.

„Idemo!“ Jordan je viknuo pun entuzijazma kad je počeo da vozi putem.

„Da!“ Lau je bila jednako puna entuzijazma kao i njen dečko.Ja sam,sa druge strane,bila pomalo nervozna jer ću ponovo videti Evana „Vodi nas tamo,bebo!“ Lau je viknula približivši se da poljubi Jordana.On se nagnuo ka njoj i takođe je poljubio.

„Hej!“ Pritisnula sam svoju ruku na Lauino čelo da je odmaknem od Jordana „Možete li molim vas da se ne ljubite dok vozite?“ Oboje su se nasmejali.Lau je izgledala zaista dobro.Nosila je samo šorc i gornji deo svog kupaćeg.Imala je dovoljno samopouzdanja da ide okolo tako za razliku od mene.Kosa joj je bila vezana u rep i nosila je naočare.Okrenula je svoju glavu ka meni i nasmejala se.

„Izgledaš mi pomalo bledunjavo.“ Komentarisala je „Definitivno ti treba malo sunca.“ Pogledala sam je.Shane se zakikotao iza mene.Da li je idalje čudan sa mnom kao i prošli put kada sam ga videla?

„Jedva čekam da te vidim bez sve te odeće,Jones.“ Shane je rekao,kezeći se.

Ne,definitivno je isti stari Shane.

„Više volim biti obučena,hvala lepo.“ Rekla sam iskreno prekrštajući ruke.Mogla sam osetiti Shaneov pogled na sebi.

„I šta je tačno tvoj plan?“ Pitao je dopuzavši bliže meni „Ućićeš u reku potpuno obučena i napraviti budalu od sebe?“

„Ko kaže da ću ući u reku?“ slegnula sam ramenima.Lau i Jordan su pričali,ignorišući nas.

„Pa,“ Shaneov dah je golicao moje uvo „Bićeš mokra do kraja dana,Jones.Uveravam te u to.“ Stresla sam se.Pogledala sam ga,što je bila grobna greška.Bio je preblizu za moj ukus.Njegove zelene mačje oči su gledale pravo u moje intenzivno.Udarila sam ga u grudi.

„Odbij,Jerkpid!“ Prekrila sam usta kada sam to rekla.Shane je izvio obrvu.

„Kako si me upravo nazvala?“ Zadivljenost u njegovom glasu je bila iritirajuća.

„Nikako,“ promrljala sam gledajući u prozor.Bilo je sunčano napolju.Bio je divan dan za festival.

„Jerkpid?“ Shane je pitao zadivljeno „Moram priznati da si kreativna,bebo,“ Okrenula sam glavu prema njemu.

Moja Wattpad Ljubav//Prevod na srpski//Onde histórias criam vida. Descubra agora