Flashback bölümleri bittiği için, şimdi dokuz sene sonrasından yani şimdiki zamanından bahsedeceğiz.
İyi okumalar.
*Park Jimin, geldiği okulun bahçesinde sırtından sarkmakta olan çantasını düzeltip bir iç çekti. "Dokuz sene önce bir oyun sonucu atıldığım okuluma geri dönüyorum öyle mi? Hem de Dae Hwon'un okul sahibi, Naeun edebiyat öğretmeni olduğu bu okula."
Sırıttı. "Çok çok özlemiş olsam da, buraya yeniden okumak için değil intikam için geldim, öyle değil mi sevgili öğretmenlerim?"
İç çekip okulun kapısına doğru yürümeye başladı. Ülkede, boğulmaktan kurtardığı bir insandan ötürü gündem olan Park Jimin seneler önce atıldığı okula Dae Hwon tarafından geri çağrılmıştı.
Okula girdiği ilk anda müdür odasına kapıyı tıklatmadan diye girdi. "Merhaba öğretmenim!" Dalga geçer gibi söylediği cümle ile dosyalardan başını kaldırıp Jimin'in suratına baktı Dae Hwon. "Kapıyı çalmadın?"
Kaşlarını kaldırdı. "Olabilir?"Güldü Hwon. "Sen artık burada bir öğrencisin ve kurallara dikkat etmelisin." Jimin kafa salladı. "Pekâlâ hocam. Bundan sonra daha yavaş açarım kapıyı."
Hwon göz devirdi. "Sınıfın 12-F sınıfı. Üst katta, son sınıf."
Jimin kaşlarını çattı. "12-F mi? Alfabetik sıraya göre oldukça kötü bir sınıf olmalı."Hwon kafa salladı. "Aynen öyle. Herkese hakettiğş yeri veriyoruz."
Jimin kahkaha attı. "Ne adaletli okul ama! Biri öğrenci atmak için oyun oynar, diğeri tembelleri bir araya getirip öğrencileri işçilere çevirir. Bayıldım bu okula."Hwon iç çekti. "Seni, okulumuzun simgesi olman için çağırdığıma pişman etme beni Jimin. Şimdi sınıfına çabuk!"
Jimin kafa salladı. "Tabii hocam. Gideceğim sınıfıma... ve gittiğime en çok siz ve anneniz pişman olacaksınız. Bundan emin olun."Hwon gülerek omuz silkti. "Öğrencilerimin tehditleri beni ürkütmez Jimin. Dersinin başlamasına üç dakika kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔
FanfictionPark Jimin, yıllar önce lise aşkı ve biricik dostu tarafında oynanan oyunun intikamını almak için 27 yaşında liseye bir öğrenci olarak geri dönmüştü. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk NaeJim kitabıdır.