1.0

95 17 10
                                    

Duruşma günü olduğundan Hwon, Naeun hatta Jimin dahil neredeyse tüm görgğ tanıkları toplanmıştı.
Hwon büyük bir korku ile okulun eski müdürü ve kendi annesi de dahil olmak üzere birlikte Naeun ve Jimin'e bakarken, Naeun ve Jimin gayet rahat bir tavırla konuşmaya devam ediyorlardı.

Hwon ve annesinin ellerindeki tek kanıt, yalnızca Naeun ve Jimin'in çıkıyor olmasıyken; Naeun ve Jimin'in elinde okul ile ilgili daha çok kanıt vardı.

Duruşmayı yönetecek olan kişi içeri girdiği ilk anda herkes ayağa kalktı. Tabii, etrafta bulunan haberciler de bu Seul'ün en önemli okulu ile ilgili gelişmeleri kaçırmamak için kameraları ile kaydetmeye başladılar bir bir.

Etrafta durmaksızın patlayan kamera ışıkları duruşmadakilerin gözleimi yormaya yetiyordu.

Herkes, saygı ile eğilip yerlerine geri otururken Jimin ayakta kalmayı seçmişti. Anında, yansıttığı slaytı sunmak için duvarın önüne geçip, elindeli tüm delilleri göstermeye başladı.

"Burada, sınav sorularının okul birincisine sızdırıldığının kanıtı sunulmuştur. Aynı şekilde, çalışmayan ve çalışan öğrenciler olarak öğrenci ayrımcılığı da yapılmakta."
Slaytın ilerleyişine göre karşılarına çıkan video ile Jimin iç çekti ve devam etti. "Bu videoda da okulun en iyi yirmi öğrencisinin yemekhanede tabaklarına sunulan fazladan yemekler görülmekte."

Jimin, Hwon'a bakarak konuştu. "İşimiz adaletli bir eğitim, sloganı ile senelerdir öğrencilerine adaletsiz bir eğitim sunan bu lisenin kapatılmasını istiyorum."
Dava yöneticisi önündeki mikrofona yaklaştı. "Bu okulda okuyorsun ve bu okulun kapatılmasını mı istiyorsun?"

Jimin kafa salladı. "Evet."

Hwon'un annesi, önünde duran mikrofona yaklaştı. "Elimizdeki delillere dayanarak öğrencimiz Park Jimin ve edebiyat öğretmenimiz Son Naeun'ın ilişkileri bulunmakta. Ben de, okulumdaki bu kötü ilişki yüzünden Son Naeun'ın mesleğinden edilmesini rica ediyorum."

Dava yöneticisi tekrar mikrofonu eline aldı. "Söylenenler doğru mu Bayan Son?"

Naeun, büyük bir cesaretle ayağa kalktı ve Jimin'in bile beklemediği bir açıklamada bulundu. "Evet. Öğrencim Park Jimin ile bir ilişkim var ve bundan utanmıyorum. Çünkü, biz ilişkimizi okula taşımamaya dikkat ediyoruz. Aynı şekilde öğrenci olmasına rağmen Park Jimin, yeni reşit olmuş bir ergen değildir. Park Jimin, tam olarak yirmi yedi yaşında Oh Dae Hwon'un isteği ile okula geri dönmüş yetişkin biridir."

Naeun iç çekti. "İlişkimiz olduğu yalan değildir. Ve bundan sonra hiçbir okulun benim gibi bir öğretmeni kabul etmeyeceğini de biliyorum, ama bu okulun da düzelmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim."
...

"Verilen karara göre, Bayan ve oğlu Bay Oh'un okul müdürlüğünden alınması ve o okula para ile girip, öğrencilerine yardım ve yataklık yapan tüm öğretmenlerin işinden alınmasına karar kılınmıştır. Yapılma aşamasında olan bu okulun üniversitesi de yine eğitim bakanlığına bağlı olacaktır."

Dava yönetcisi, uzun konuşması nedeniyle iç çekti. "Üniversiteyi yaptırabilmek için velilerden yüzde doksan zam yaptırdığı gerekçesiyle Bayan Oh'un yargılanması, Son Naeun'ın mesleğinin elinden alınması ve Oh ailesinden herhangi bir üyenin o okulun başına geçemeceği kararı alınmıştır."

Hwon ve annesi büyük bir korku ile dava yöneticisine dönerken, Jimin Naeun'ın elini tuttu. "Özür dilerim."
Naeun gülümsedi. "Yalnızca bu okulda öğretmenlik yapmak yerine mesleğim elimden alınsın daha iyi. Ben üzgün değilim, bu yüzden sen de üzülmeyi bırak."

Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin