"Merhaba, ben Park Jimin. Umarım iyi anlaşırız gençler." Naeun, derin bir nefes alıp konuştu. "Hadi, yerine geç Jimin." Jimin kafasını sallayıp ortadaki dizili sıranın en arkasına oturdu. "Dersimiz edebiyat."
Jimin kafa sallayıp çantasından materyallerini çıkarttı. Naeun gülümseyerek sınıfına döndü. "Hangi konu da kalmıştık?"
Sınıftan Yuna kaşlarını kaldırdı. "Konuları baştan almamız gerekmez mi? Yeni biri katıldı aramıza hocam?"
Naeun, tereddütle Jimin'e döndü. Jimin başını olumsuzca salladı. "Az çok hatırlıyorum konuları. Siz kaldığınız yerden devam edin Son öğretmen."Naeun boğazını temizledi. "O zaman, sayfa yetmiş ikideki şiiri okuyalım. Müfredata göre bugün o şiirin etkinlik kısmını doldurmalıyız." Hocasını pür dikkat dinleyen tek kişi Yuna ve Jimin'di. En tembel sınıf olduklarından olsa gerek, sınıfın geri kalanı başını çoktan sırasına gömmüş, uyuyorlardı.
Naeun iç çekmenin ardından cetveliyle sıraya vurdu. "Çocuklar, kalkın hepiniz. Düzgün öğrenciler olmalısınız!"
Jimin kaşlarını kaldırdı. "Onları tembelliğe alıştırdıktan sonra bunu söylemeniz yanlış değil mi hocam?"Az önceki cetvelle az çok uyanan öğrenciler, Jimin'in cümlesi ile tam olarak ayılmış ve hepsi Jimin'e dönmüştü. "Onları tembelliğe alıştırmadık Jimin."
Güldü Jimin. "Öyle mi? Peki neden okulun tüm yüz karaları bu sınıfta?"Naeun yutkundu. "Birbirlerine destek olup çalışmaya başlayabilmeleri için."
Jimin omuz silkti. "Bu çok saçma. Birbirlerine destek olmalarını istiyorsanız, 12-A sınıfı ile birleştirmeniz gerekmez miydi? Sonuçta her biri dersler ve konulardan bihaberken birbirlerine ne öğretebilirler ki?"Uzun konuşması ardından bütün sınıf alkış tuttu. Yuna kafa salladı. "Çok haklı hocam."
Kendiliğinden duran alkış sesleri ardından çalan zil ile Naeun göz devirerek iç çekti. "Park Jimin, rehberlik odasına gel çabuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔
FanfictionPark Jimin, yıllar önce lise aşkı ve biricik dostu tarafında oynanan oyunun intikamını almak için 27 yaşında liseye bir öğrenci olarak geri dönmüştü. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk NaeJim kitabıdır.