0.9

102 17 9
                                    

"Ve..." Cümlesinin başında kullandığı bağlacı uzatarak söyledi Jung Boon. Hyerim gülümsedi. "... bir milyon izlenmeyi geçtik!"

Hyerim ve Jung Boon, ellerini birbirlerine çarptırdılar. "Adaletsiz olan bu lisenin, sonunu hazırlayan videomuz bir milyon izlendi!"
Hyerim'in neşeli cümlesi ile Jung Boon güldü.

Paylaşılan videonun görülmesi ile Dae Hwon'un yardımcısı hızla girdi içeri. "Okulumuz hakkında paylaşılan videolar yüzünden yaklaşık iki yüze yakın şikayet geldi. O videoyu ortadan kaldırmamız lazım müdür bey."

Hwon sinirle elindeki kalemi yere fırlattı. "Bunların hepsi Jimin'in yaptığı şeyler değil mi?"

Yardımcı adam omuzlarını kaldırdı. "Kesinlik veremem ama ben de Park Jimin adlı öğrenciden şüpheleniyorum."
Hwon kendi kendine mırıldandı.

"Yine ona karşı yenilme Hwon."

Yardımcısına döndü. "Hemen aç o videoyu ve izleyelim."
Yardımcı adam kafa salladı. "Peki efendim."
...

12-A sınıfında izlenen video ile Gook Doo, titremeye başladı. Bütün okulun gözdesi olan Gook Doo'nun, bir video ile tüm itibarı yerle bir olmuştu. Derin bir nefes aldı ve günlerdir düşündüğü şeyi yapmak için çatı katına çıkan merdivenlere ulaştı.

Buraya geleceğini önceden tahmin eden Jimin, çatı katında Gook Doo'nun gelmesini bekliyordu, ki öyle de olmuştu.
Kapı açılmış ve Gook Doo ile karşılaşmıştı.
"İntihar etmeye mi geldin Gook Doo?"
...

Videoyu izlerken keyifle çilekli yoğurt yiyen Naeun, bu okul kapandığında işsizlikle uğraşmak zorunda kalması umrunda bile olmayacaktı.

Çünkü onun zihninde, böyle çocukları yarıştıran bir okuldan başka bir okulda çalışamayacağımı bilsem yine bu okula bunları yapardım, düşüncesindeydi.

"Artık her şeyin neredeyse sonuna gelinmişti. Eğer bu kanıt videosu yüzünden şikayetler üzerine dava açılırsa, bu okulun temeli çoktan yıkıldı demektir."
Naeun, kimsenin olmadığu bu odada gülümseyerek mırıldandı ve pipetini, beşli yoğurt kutularından sonuncusuna batırdı.

Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin