1.1 ✔

109 16 13
                                    

Final bölümü ile karşınızdayım~

Naeun, ağır ağır rehberlik odasındaki anılarını, önündeki kahverengi, boş kolinin içine doldurmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naeun, ağır ağır rehberlik odasındaki anılarını, önündeki kahverengi, boş kolinin içine doldurmaya başladı. Öğrencilerinin yapışkanlı not kağıtlarına yazdığı güzel şeyleri yapıştırdığı köşesine, dolu gözlerle bakmaya başladı.

Ama her şeye rağmen, öğrencileri bir çalışanmış gibi gösterem bu okuldan kurtulduğu için kendiyle gurur duyuyordu.

Masasının üzerindeki dolu, beşli, çilek aromalı yoğurt ile gülümsedi. En son kendisine çilekli yoğurt verdiğinde, ondan gelmediği sürece hiçbir yoğurdu kabul etmemesi için uyarmıştı Jimin. Bu yüzden, sabahtan beri kimden geldiğini bilmediği için aynı yerinde duruyordu.

Öğretmenlikten bu yana tüm anılarını içerisine yazdığı siyah ajandasına kondurduğu bir öpücük ile sakince kolinin içine koydu. Odasında hiçbir şey bırakmadığına emin olduktan sonra telefonunu arka cebine alıp yüklendi bu ufak koliyi.

Koridora adım attığı ilk anda, kendisini izleyen öğrencilerle dolu olan bir alan tahmin ediyordu tabii ki.

Kimisi, bir öğrenci ile ilişki yaşadığı için iğrenir gibi bakarken, çoğunluğu bu içten edebiyat hocalarının gidişinden dolayı üzülüyordu.
Naeun'ın arkasından koşarak gelen Jimin, hızla Naeun'ın taşıdığı koliyi kendi kolları arasına aldı.

12-F sınıfı öğrencileri bir anda sınıftan çıkıp koridoru kapattılar.

Naeun titreyen sesiyle mırıldandı. "Çocuklar..."
Sınıfın en konuşkan ve sevecen kızı Yuna kaşlarını kaldırdı. "Efendim hocam?"
Naeun kollarını açarak karşısındaki topluluğa daha çok yaklaştı ve konuştu. "Gelin bakalım buraya."

F sınıfı öğrencileri hocalarına sarılmak için yürürken Jimin ekledi. "Sadece kızlar."
Naeun gülerek, kendisine sarılan kız öğrencilerini olabildirğince kollarını altına aldı. "Herhangi bir sıkıntınız olursa, kesinlikle bana ulaşabilirsiniz çocuklarım. Tamam mı?"

F sınıfının erkek öğrencileri, ellerini önlerinde birleştirip saygı ile aynı anda doksan derece eğildiler. Jimin, saatine bakarak konuştu. "Çıkmamız gerek Naeun."

Jimin'in cümlesi ile koridoru kapatan erkek öğrenciler ikiye ayrılırken, kız öğrenciler hocalarından ayrıldılar. Jimin, koliyi tek kolu ile taşırken diğer eliyle de Naeun'ın elini tuttu ve ıslık, alkış ve çeşitli nidalar eşliğinde Jimin, son kez okuldan ayrılan sevgilisini uğurladı.

Gerçekten, dizideki tiplemelerin uyduğunu düşünüyorum.
Bu kitabı da bitirdik ve ben gerçekten mutluyum.

Uykunuzu böldüysem özür dilerim, her birinize iyi geceler.
💕

Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin