Jimin kağıda yazdığı, bugün buluşalım, yazısını Naeun'ın yanından geçerken yere attı ve Naeun yere eğilip kağıdı hızla aldı. Kitaptaki şiiri yavaş yavaş sınıfa okumaya başladı. Aynı zaman da Jimin'in buruş buruş ettiği kağıdı açmaya çalışıyordu.
Jimin'in sağında ve solunda oturan iki öğrenci bunu farkettiği gibi gözlerini büyüterek Jimin'e döndüler.
Naeun, kağıtta yazan cümle ile gülümsedi ve kağıdı arka cebine koydu. Çalan zil sesi ile elindeki kitabı, öğretmenler masasına koyan Naeun çok geçmeden sınıftan çıktı.
Jimin gülerek Naeun'ı izlerken sağında oturan Yuna kaşlarını çattı. "Ya Jimin! Siz Bayan Son ile çıkıyor musunuz?"
Jimin bakarak daldığı kapıdan, Yuna'nın sorusu ile kurtulmuştu. Gözlerini büyüterek döndü Yuna'ya. "Saçmalama Yuna."Yuna yüzünü buruşturdu. "Kağıda bir şeyler yazıp vermeler, derste ellerinle gözlerinin yanlarını kapatarak hocaya göz kırpmalar, biz tahtayı yazarken hocaya öpücük atmalar. Bunların hepsinin farkındayız Jimin."
Jimin gözlerini büyüterek sınıfa göz gezdirdiğinde, Yuna'nın dediklerini duyan çoğu insanın olumlu anlamda kafa salladıklarını gördü. Yakalanma hissinin verdiği his ile gülümseyerek sınıfa bakmaya başladı.
Bu tam olarak, sıçtın ama yine de gülümse, gülümsemesiydi.
Yuna'nın Jimin'in yanına eğilip konuştu. "Gerçekten önceden de sevgili miydiniz?"
Jimin, pes ederek başını olumluca salladı. Yuna sınıfta yüksek sesle konuştu. "Ya çok romantik!"Yuna'nın cümlesi ile sınıfın çoğu Jimin'in etrafında daire oluşturdular. İşte sonu gelmeyen soruların sorulma günü, bugündü diğer öğrenciler için.
Aynı zamanda Dae Hwon'un Naeun'ı odasına çağırmasıyla iki katı çıkıp uzun koridorda yürümeye başladı Naeun.
İç çekerek kapıyı tıklattı ve Hwon'un komutu ile içeri girdi. "Beni çağırmışsınız."Hwon kafa salladı. "Evet Son hocam."
Hwon gülümsedi ve çekmecesinden çıkardığı fotoğrafları Naeun'a uzattı. "Bir öğrenciniz ile ilişki yaşıyorsunuz ve bu öğrencimiz Park Jimin, öyle mi?"
Naeun gözlerini büyüterek, geçen gün Jimin ile barıştıkları yerde ki fotoğraflarına bakıyordu.
Dik dur Naeun, diye iç geçirmenin ardından fotoğraflardan en güzellerini seçti. "Bunları ömür boyu saklayacağım, teşekkürler müdür bey."
Fotoğrafları eline alıp, ellerini arkada birleştirdi. Dae Hwon göz devirdi. "Ayrılmanız gerekiyor Son hocam. Bir öğrenci ile ilişki yaşamak doğru bir şey değil."
Naeun iç çekti. "Kişisel olarak tercihlerime siz karışamazsınız. Ayrıca, o gün birine bizim fotoğrafımızı çektirmeniz de özel hayatımıza saygı duymadığınız anlamına gelir müdür bey. Böyle şeylerin bir daha tekrarlanmasını istemem. İyi günler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔
FanfictionPark Jimin, yıllar önce lise aşkı ve biricik dostu tarafında oynanan oyunun intikamını almak için 27 yaşında liseye bir öğrenci olarak geri dönmüştü. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk NaeJim kitabıdır.