0.8

116 20 9
                                    

"Neler topladınız?" Jimin'in arkadaşlarından biri olan Hyerim, üzerindeki okul yemekhanelerinde giyilen önlüğü çıkartıp kenara attı. "Bugün sizin okulun yemekhanesindeyken, 12-A sınıfı öğrencilerine fazladan yemek veriliyor. Zekâları yüzünden diğer öğrencilerden ayrıcalıklı kalıyorlar."

Jimin kaşlarını kaldırdı. "Peki, bunun için bir kanıt yakaladın mı?"

Hyerim kafa salladı. "Yemekhanenin hemen yanına koyduğum ufak kamera ile birkaç görüntü kaydettim. Bunları mahkemede sunabiliriz."

Jimin baş parmağını Hyerim'e doğrulttu. "Süpersin!"
Hemen ardından diğer arkadaşına döndü. "Sen neler buldun?"

Jimin'in sorusu üzerine Jung Boon gülümsedi. "Bugün öğretmenler yemek saatindeyken içeri girip çelik kasadaki sınav sorularını buldum. 12-A sınıfı için hazırlanan zor sınavlar arasından birinde cevaplar yazıyordu ve 12-A sınıfı yirmi kişi olmasına rağmen o cevap anahtarı bulunan kağıtla birlikte yirmi bir tane kağıt vardı."

Jung Boon iç çekti. "Muhtemelen, o sınavın cevapları olan kağıdı okul birincisi Lee Gook Doo'ya veriyorlar."

Jimin başını sağa sola salladı. "İhtimalleri öne süremeyiz."
Jung Boon, anında parmağını şıklattı. "İşte ben de bunu söyleyeceğini tahmin ettiğim için öncesinden, kanıtımı söylemedim."
Gülümseyerek devam etti. "Yemek saatinin ortasında 12-A sınıfı öğretmeni odaya girip bir zarfın üzerine 'Lee Gook Doo'ya' yazısını yazmanın hemen ardından o sınav kağıtlarından cevabı yazanı o zarfın içine koyup bana verdi. Gook Doo'nun ailesinin evine bırakmam için."

Jimin güldü. "Güzel, sen ne yaptın peki?"

Jung Boon yutkundu. "Fotoğraf çekmek yerine ben de video haline getirdim. Öncelikle, A sınıfının rehberlik hocasının herhangi bir yazılı kağıdını aldım ki, zarfın üzerine yazdığı yazı ile ikisi arasınsa benzerlik olsun."

Kenarda duran duvara astığı fotoğrafları işaret etti. "Bunlarda o videodan olan fotoğraflar. Yazı tipi aynı resmen. Ayrıca bizzat bana söylediği için mahkemede şahitlik de yapacağım."

Hyerim iç çekti. "Bunlar güzel kanıtlar. Bu arada bugün müdür odasını temizleme bahanesiyle Dae Hwon'un odasına girip masanın altına çip bırakmıştım. Yemekhanede yemekleri dizerken çipteki sesleri kulaklıkla dinliyordum. Son Naeun ve senin fotoğraflarını almış."

Jimin iç çekti. "Şerefsiz herif."
Eliyle tuttuğu alkışlar ardından konuştu. "Yalnızca sınav sorularını sızdırma olayından dolayı yalnızca rehberlik hocası etkilenir. Bizim, Hwon'u tehlikeye atmamız lazım."

Oh, Teacher! ⚓ naeun + jimin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin