Geçen zamanı telafi etmek amaçlı fazlasıyla uzun bir bölüm yazdım. En sevdiğim bölüm olduğunu söylemeden geçmeyeceğim. Kalbime çok dokundu. Yıldızlara basmayı ve yorumlarınızla kitabı şenlendirmeyi unutmayın. ❤️
Ayrıca iki sürprizim var. Birincisi
bu bölüm Çağrı'nın ağzından yazılmıştır. İkincisi yarın bir bölüm daha atacağım.❣️Bu bölümü tesadüflerine aşık olduğum hayatı seven herkese adıyorum. Aşık olduğum ve olacağım her bir varlığa...
Bölüm Şarkısı: Elektrot-Son Feci Bisiklet
Willow- Jasmine Thompson
Just A Dream- Christina Grimme🤍
Sevmek, güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır.
(Dostoyevski)
30.05.2008
Alçin'e,
Bu mektubu ela gözlerini kocaman açmış bir şekilde parmaklarını teker teker ısırarak okuduğunu hayal ederken yazıyorum. Kısacası artık heyecandan parmaklarını kemirdiğini göremediğim bir uzaklıkta seni düşünüyorum. Senin için bir şeyler yaptığım,seninle her şeyi yapmayı hayal ettiğim hayata bir senelik veda yaşı kazandırdığım bir uzaklıktayım.
Şimdi bu satırlarda aklına bir sene önceki hallerimiz geldi değil mi? Dileklerimizi uçurduğumuz koridorumuza bir ay boyunca hiç çıkamayışın,yüzünü o çok sevdiğin güneşe dönemeyişin, en güzel şiiri yazan gözlerinin hiç açılmayışı...
Galiba doğum günü mektuplarında kötü anıları hatırlatan tek kişiyim. Bu konuda iyi değilmişim Alçin. Benim de iyi olmadığım konular varmış ne dersin?
Gözlerim kapandığında silinmeye yüz tutan elalarını hayal ederken yazıyorum bu mektubu demiştim.
Ama bu kadar uzaklıkta bile bir sene önce gözlerin kapalı geçirdiğin ve senin için yaptığım pastanın mumlarını üfleyemediğin doğum günün yerine bensiz tüm mumları söndürmeni tercih ederim... Benim hissetmekten uzak olduğum nefesini sana nefesimi vermek istediğim günlerin her bir dakikasına feda ederim... Ve Alçin aldığın her nefes için son nefesimi vermek senden uzakta aldığım her nefesin acısından daha az yakacakmış canımı bunu öğrendim...Doğum günü kızı sensin ama dilek hakkını çalmak istiyorum.
Çünkü biliyorum ki mumları üflediğinde dilek dilemeyi unutacaksın. Verdiğin her bir nefesi ödünç almamanın mutluluğu ile unutacaksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlük Savaşçıları
Teen FictionVücudu kendi kendini öldürürken çocukluğunu bırakarak savaşçı olan bir kız çocuğu Alçin Dila Arıner.Savaşını kaybetmek üzere iken hayatını kurtaracak bir kahraman dilemekten başka bir isteği yok.Ve bu kahraman ansızın çıkıp gelen Çağrı Baykan'dan ba...