6.Bölüm: "Yakamoz ışıltılarıyla kamaşan gözler"

114 3 71
                                    

"Her şampiyon başarısız olmuştur. Her başkan başarısız olmuştur. Her kral başarısız olmuştur. Her aslan başarısız olmuştur.

Unutma! Her kazanan başarısız olmuştur. Ama günün sonunda onları koltuklarından izleyenler değil. Sahnede onlara konuşanlar alkışlanmıştır."

Bölüm şarkısı: Devuélvete- Carla Morrison

Right Here- Chase Atlantic

Yolun ardına bakmadık, yorulmadıkBak hala burdayızBelki delirdik, de belirdikBak hala burdayızBiz neler içtik, neler yedikBak hala burdayızSen hiç üzülme, hiç ağlamaBak hala burdayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yolun ardına bakmadık, yorulmadık
Bak hala burdayız
Belki delirdik, de belirdik
Bak hala burdayız
Biz neler içtik, neler yedik
Bak hala burdayız
Sen hiç üzülme, hiç ağlama
Bak hala burdayız

Yorum yapmayı ve yıldızlara basmayı unutmayın 12. sınıf olup buraya bölüm atmak zor geliyor bazen destek olursanız çok güzel olur.

────────────────────

Asansörün kapıları kapanır kapanmaz çantamdan gözlüklerimi çıkardım. Siyah kalın çerçevelerinin kenarlarında altın yaldızları bulunan gözlüğü takmadan önce Çağrı'ya baktım.

Takım elbisesin üzerine giymiş olduğu siyah bornozunun gülünç durmasını beklerken iri yapısı bu durumda bile onu kurtarmıştı. Bornoz içinde bile çok çekici görünüyordu.

Hafif kirli sakalları, kolunda bulunan gümüş rengindeki saati ve yeni parlattığı belli olan ayakkabıları ile jilet gibiydi.

Onu süzdüğümü anlamış gibi bana dönmeden dudaklarını tehlikeli bir şekilde kıvırdı. Üzerine benimle oynamak istermiş gibi bir hava takındı. Asansörün loş ışığında aydınlanan yüzüne kıvrık kirpiklerinin gölgesi düşmüş ve bu nefes kesici görüntüyü daha ihtişamlı kılmıştı.

Gözlerimi ondan çekmeme fırsat vermeden yüzünü bana döndü. Koluna sarılı halde duran kolumu yavaşça okşayarak aramızdaki mesafeyi azalttı. Kahveleri elalarımda bir kaç saniye kaldıktan sonra istikametini değiştirdi.
Dudaklarımı dikkatli bir şekilde izledi ve ardından dudaklarını yaladı. Bu hareketi tüm uzuvlarımı harekete geçirmişken ılık nefesini yüzüme üfleyerek konuştu.

" Kadınlar beni yemesin diye bornoz giydirdin ama anlaşılan senin yemeğin olmaktan şu halde bile kurtulamadım. Yani sadece ben varken canıma minnet ama insanların yanında böyle bakmamalısın. Yoksa arka planda Teoman'nın 'Bana öyle bakma' şarkısı çalması yakındır Alçin. "

Özgürlük SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin