,,Lonely, it ain't nothin' new"

87 3 0
                                    

Hej jestem Kate. Mam 17 lat. Mieszkam w Nowym Yorku, ale niedługo przeprowadzam się do Sydney.
Mam długie, ciemno- blond włosy i zielone oczy. Noszę okulary. Mój styl jest w sumie nijaki, bo nie mam czasu się nad tym zastanawiać. Mam brązowe oczy. Jestem wysoka i według niektórych jestem szczupła. Ja i tak uważam, że jestem brzydka i gruba.

Cieszę się, że w końcu mogę wyjechać. Nic mnie tutaj nie trzyma.

,,Rodzice" (to w sumie za dużo powiedziane) traktują mnie jak pracownika, sprzątaczkę i kucharkę w jednym. Nigdy nie miałam normalnego życia. Zawsze musiałam się im podporządkować. Jeśli się sprzeciwiałam to miałam kary. Zaczynało się od zabierania telefonu, a kończyło na biciu. Przez to musiałam pokornie wykonywać ich polecenia nawet jeśli nie chciałam.

Przez to wszystko nawet nie miałam znajomych. Przez sytuacje w domu nie dość, że nie miałam na nic czasu to stałam się aspołeczna. Wszyscy uważali mnie za dziwną kujonkę.

Niedawno po kryjomu złożyłam wniosek o udział w wymianie międzyuczniowskiej. Na szczęście znalazłam taką, w której uczeń z wymiany nie musiał mieszkać u mnie w domu(to dla jego dobra).

Dość szybko mi się udało znaleźć rodzinę, która by mnie przygarnęła. Miałam zamieszkać w Sydney. To od zawsze było moje marzenie.

Liczyłam, że tam będzie normalnie....

You'll never be alone //5sosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz