Probudila jsem se na lůžku a všude bílo, já jsem v blázinci? První mě napadlo. Ne nejsem, dobrý, jsem v nemocnici. Potichu se otevřely dveře a dovnitř vešla sestra. ,,Ahoj, ty už jsi vzhůru?" Zeptala se ,,Jo jsem, co se stalo, kde jsou moji rodiče a sestra?"
Jane, měla na cedulce, se na mě usmála, ale neodpověděla. Co se to děje, že mi nikdo neodpoví. ,,Haló, sestři, můžete mi říct co se stalo?"
Ani se na mně nepodívala a odešla.Zanedlouho se otevřely dveře a vešel doktor.,, Jé jak se cítíš?" ,,No moc dobře ne, protože nevím kde jsou moji rodiče a sestra." Doktorovi zbělal obličej a nasucho polkl. ,,Jessico, víš je mi to moc líto, ale tvoji rodiče tu nehodu nepřežili, a tvoje sestra?, nikdo jiný kromě tebe tam nebyl." Cítila jsem se jako kdyby se mi srdce rozkočilo na tisíc malých kousíčků, moje sestra se nemohla jen tak vypařit. ,,Ale jak se to stalo, ta nehoda?" Doktor se na mě podíval.,,No, vy jste jeli na silnici kolem polní cesty, ale doprotisměru se vřítilo auto, tvůj otec se snažil nehodě zabránit, ale nepovedlo se, to auto vás smetlo ze silnice a vy jste se pár metrů kutáleli po poli, a poté jste zkončili na střeše."
Když dořekl poslední větu, tak se jen slabě usmál a odešel zase pryč.
Já zůstala sama, to nemůže být pravda, to nemůže být pravda, vždyť moje sestra seděla vedle mě. Mimochodem se jmenuje Angela a je moje dvojče, moje druhé já.-----------------------------------------------------------------------
AHOJ, vítám, tě u mého prvního příběhu, doufám, že se ti to bude líbit. Omlouvám se za všechny chyby, musím na tom zapracovat. Budu ráda když mi jakým koliv způsobem najevo, jakoukoliv reakci. Moc děkuji❤🤗
ČTEŠ
Šepot tajemství
Mystery / Thriller17. září se mi změnil nadobro život. Jmenuji se Jessica a ztratila jsem kus sebe. Kvůli jedné chybě, která se nedá vrátit zpátky.