Druhý den, jsem byla strašně nervózní kvůli tomu odpoledni. Ráno jsem vstala, nasnídala se, oblíkla a odešla do školy. Svíral se mi žaludek a začala se mi motat hlava. Při třetí hodině jsem odběhla na záchod, nevydržela jsem to. Když jsem doběhla na záchod, tak v tom okamžiku se mi podlomily nohy a začala jsem brečet. Sednu si do jedné z kabinek a hlasitě brečím a vzlykám... Nevím co mám dělat...Celou hodinu jsem na dívčích záchodech na zemi v kaluži slz. Po hodině jsem byla schopná se postavit a vzpamatovat se. Vyjdu ze záchodů a narazím na Petera. ,,Ahoj, co se děje Jess?" Po chvíli mi dojde, že mluví na mně. ,, Nic se neděje, jenom jsem nervní a nejedla jsem to je celý.." Lžu, tak na půl, nejedla jsem, to byla pravda. Nedokážu se mu podívat do očí. Odcházím pryč, musím jít okamžitě domů.
Jacob na mně už čeká. Přicházím k němu a zvednu ruku na pozdrav. ,,Ahoj, co se stalo? Peter mi řekl, že jsi utekla z hodiny a pak se už neukázala." Nic mu na to neodpovím a odemknu vstupní dveře. ,, Nic se nestalo, jenom mi bylo špatně, protože jsem moc nejedla." Odpovím, což je poloviční pravda. Rozsvítím světlo, protože je tu docela tma. Dojdeme do obýváku.,, Klidně se posaď. Já dojdu pro pití." Když vcházím do kuchyně, koutkem oka uvidím nějakou postavu, jak se pohne, otočím se, nikdo tam není. Naproti mě se nachází zrcadlo, vzhlédnu, za mnou stojí on a drží v ruce nůž. Vykřiknu a prudce se otočím, chci se bránit, ale on mě vezme za ruku a pevně stiskne. ,,Nikomu nic neřekneš a Angele se nic nestane." V tom momentě mě tím nožem řízne do zápěstí. Vidím jak proud krve dopadá na zem a on mě pořád drží za tu ruku, stiskne ještě silněji. Podívám se mu do očí. Je to on, proč mi vyhrožuje? Proč mi přišel ublížit? V tom okamžiku kdy málem jsem na pokraji zhroucení, mi přitiskne rty k uchu a zašeptá: ,,Pošli mi ty peníze nebo ti provedu ještě něco horšího než teď." Jakmile to dořekl jsem se skácela na zem a jenom slabě vidím jak utíká pryč. Zavřu oči. Jsem mrtvá? Pravděpodobně jo, protože jsem ztratila hodně krve. To nemůže být možný, musím najít Angelu. Pootevřu oči a vidím jak se nade mnou sklání Jacob. Musím najít Angelu, ale ne teď, za chvilku, až se prospím.
ČTEŠ
Šepot tajemství
Mystery / Thriller17. září se mi změnil nadobro život. Jmenuji se Jessica a ztratila jsem kus sebe. Kvůli jedné chybě, která se nedá vrátit zpátky.