Hádka

40 5 0
                                    

Otevřu dveře. Vykoukne na mně sluníčko a paprsky mě pohladí po tváři, zavřu oči a chvilku tam jen tak stojím.
Vyrazím k Jessicy domu, zjistit co se děje s Angelou. Potkám se s Jess, ale ona mi nevěnuje pozornost, protože její pohled je upřený do země. Po chvíli už klepu na vchodové dveře jejich domu. Nikdo neotvírá, ale Jessica mi kdysi řekla, že kdyby to bylo život ohrožující tak si mám normálně otevřít. Odemknu dveře. Všude ticho, jenom slyším tekoucí vodu. Kráčím potichu po dřevěných schodech do patra kde je koupelna. Zaklepu na dveře. Nikdo se neozývá. ,,Angelo, vím, že tam jsi otevři mi prosím. " Nic, mrtvo. Zkusím to znova. ,,Angelo otevři." Chci otevřít, ale dveře jsou zamčené. Sakra, co budu dělat? Vší silou se snažím vyrazit dveře, nepovolí. Rozeběhnu se proti dveřím, povolí. Stojím tam jako přikovaný. Vídím Angelu, jak leží v bezvědomí na zemi v kaluži krve. ,,Ne ne ne, Angelo, vzbuď se, prosím!" křičím na její bezvládné tělo na zemi. Všude spousta krve. Vezmu několik ručníků a přitisknu ji to na zápěstí. To si nemohla udělat sama. Zavolám záchranku, nemůžu ji takhle tady nechat. Sedím u ni na zemi, pořád ji držím ten ručník u zápěstí a čekám až sanitka přijede. Po asi 15 minutách ji vezou do nedaleké nemocnice. Jet s ní nemůžu, ale řeknu to Jessice.
Do školy doběhnu jen tak na zazvonění. První hodina je opruz, musím počkat na přestávku a pak najít Jessicu. Slyším zvonek a vyskočím na nohy a vyběhnu ze třídy. Na konci školní chodby uvidím Jessicy hnědé vlasy, vyrazím za ní. ,,Jessico! Jessico! " volám na ni, ale ona přidá do kroku, abych ji nemohl doběhnout. Nakonec se mi to povede. Ona se zastaví. ,,Co je Petere?" zeptá se otráveně. ,,Angela je v nemocnici." Jessica se otočí a se zděšením se na mne podívá.
,, Cože!!?",, Měl jsem o ni strach. Proto jsem se šel podívat k vám domů. A našel jsem Angelu v kaluži krve. Nevíš jestli má nějaký problém?" ,,Proč se o nás pořád staráš? O co ti jde?!!!" Křičí na mně. ,,Prosím tě uklidni se, můžeme to vyřešit v klidu." ,,Ne, pořád se nám motáš do života a všechno jenom zhoršuješ. To kvůli tobě je Angela nešťastná!" ,,Ale já za nic nemůžu." Jessica se otočí a v slzách odběhne pryč. Chci za ní, ale někdo mě zastaví. Jacob se na mně dívá starostlivým pohledem. ,,Nech ji, ona bude v pohodě, vyřeší se to, neboj." ,,Dobře, jdeme k tobě hrát?" ,,Jasně pojď."

Šepot tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat