пролог

23 1 0
                                    

Минуло п'ять років після коронації Анни. Ерендел процвітає. (На дворі 1846 рік). Королева Анна та Крістоф, який після весілля отримав титул принца-консорта, щасливі разом. У стінах замку вже чотири роки звучить дитячий сміх. Це принцеса Еріка та принц Даніель цілими днями граються та пізнають світ.

Малюки успадкували все найкраще від батьків. Принц Даніель зовні найбільше був подібний на матір: руде волосся, великі бірюзово-блакитні очі та безліч веснянок. А характером вдався більше до батька - чесний, сміливий та скромний; хоча і від мами успадкував не мало: оптимізм і наполегливість.
Принцеса Еріка, на відміну від Даніеля, зовні найбільше схожа на батька: світле волосся та світліша шкіра. Хоч мала спокійний погляд від батька, але характер як у матері - все хотіла дізнатись, скакала повсюди, постійно була на позитиві.

Ельза й надалі захищає чарівний ліс. Вона щаслива, бо знайшла себе, своє істинне призначення. Завдяки їй ліс та його народ процвітає, всі жителі щасливі. Але попри все Ельзі чогось бракує. Вона ще досі не пізнала, напевно, найпрекраснішого почуття в світі - кохання.

Олаф продовжував жити поряд з Анною. Він допомагав їм з Крістофом дбати про маленьких членів їхньої сім'ї. Часу проводив з ними не мало та допомагав пізнавати світ. Став для них так званою "сніговою нянею". І ніколи не переставав жартувати в будь-якій ситуації.

Здавалося, б таким мав би бути щасливий кінець, але це тільки початок. Ніхто не міг припустити, що скоро їхнє життя перевернеться з ніг на голову.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jun 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Крижане серце 3Where stories live. Discover now