Г.Т. на Куки
Пътувахме около 15 минути . Никой нищо не каза , ай мен ме беше страх .Спряхме пред едно огромно имение . Техьонг паркира колата , слезна и дойде и ми отвори врата .
Техьонг : Хайде мъник , слизай
Слезнах от колата и влезнахме вътре в имението .
Куки : Ехааа
Техьонг: Харесва ли ти ?
Куки : Дали ми харесва ли ...тук е като дворец
Техьонг : Радвам се ,че ти харесва....хайде ела да ти покажа твоята стая - каза като ми хвана ръчичката, която беше два пъти по малка от неговата и ме за дърпа нагоре по стълбите.
Спряхме пред една бяла врата.
Техьонг : Влез ти първи, все пак стаята е твоя
Натисна дръжката и отворих вратата след това влезнах. Стаята беше много голяма. Имаше голямо легло на което можеше да се сместят 3-ма човека, а от двете му страни имаше нощно шкафче . На едната стена имаше баскетболен кош, на другата стена имаше голям телевизор . Гардероба беше огромен. Дори имах собствена баня.
След като разгледах стаята, Техьонг започна да ме разказва из имението. След като разгледах цялото имение отидохме в моята стая и седнах на леглото.
Техьонг: Мъниче , хайде ела да те изкъпем а после ще видим какво ще правим...Става ли ?
Куки : Д-да - казах тихо
Техьонг дойде до мен , вдигна ме и закрачи към банята. Остави ме на мивката и започва да ме съблича , докано аз треперех от страх .
Техьонг: Мъниче , не се страхувай от мен, нали ти казах че няма да ти правя нищо. Наистина....
Той ме погледна в очите искайки разрешение за продължи със събличането .За момента бях забравил за белезите и кървавите рани по цялото ми тяло .Техьонг махна суичар .
Техьонг : Д-Джънкук какви са тези синини и рани , от къде са , кой ти го причини, защо са ти го причинили?
Куки : А-аз а..аз често п-падам- казах треперейки
Техьонг: Не ме лъжи !
Куки : - сведоха глава и заплаках
Техьонг: Куки,Извинявай .....недей да плачеш...Шшш спокойно
Сгуших се в Техьонг притискайки се в него , докато още плачех
Техьонг : Шшш няма да плачкаш ,Мъниче....Сега се успокой , а после ще ми разкажеш всичко . Става ли ? - само кимнах леко
YOU ARE READING
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Short StoryКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!