В момента всички седяха и чакаха добри новини от доктора, който в момента преглеждане Куки .
Доктора излезе и всички станаха .Доктора : Вие ли сте близките на Джънкук?
Всички : Да
Техьонг : Как е той ? Добре ли е ? Кажете ми че е добре!
Доктора : Всичко е наред , пациента е в добро състояние....ударил си е главата силно но не е чак толкова зле .
Техьонг : Благодаря Ви много - отиде и прегърна силно доктора
Джин : Ей ей , разбирам че се радваш че Куки е добре ,но моля те недей да душиш доктора
Доктора : Няма проблем
Юнги : В коя стая е ?
Доктора : В 128
Техьонг : Благодаря Ви - каза и побягна към стаята където беше настанено малкото хибридче , а доктора се засмя .
Техьонг влезна в стаята и завари гаджето си да спинка сладко . Дръпна стола до леглото и седна. Хвана ръчичката му и погали с палец .
Техьонг : Съжалявам, бебе....всичко стана заради мен . Не трябваше да те взимам с мен във фирмата. Ако не не бях взел , нищо от това нямаше да се случи . Заради мен в момента лежиш тук - пусна сълзите си на свобода - Моля те прости ми - малкия се събуди като усети присъствието на хьонга му. Отвори очички и в началото всичко му беше размазано. 2-3 минути по късно фокусира тялото на Техьонг.
Куки : Х-хьонг?
Техьонг : Бебе , ти се събуди - каза и избърса сълзите си и погали бузката на Куки .
Куки : Защо плачеш ?
Техьонг : Не плача - каза и се усмихна
Куки : Добре - малкия разбра че големия го лъже , но реши да си замълчи .
Техьонг : Как си ? Боли ли те главичката ?
Куки : Добре съм , хьонг....и да боли ме
Техьонг се изправи и целуна главичката му , след това челцето и накрая устичката . Куки отвърна на целувката и гушна хьонга си . Тръгна да става , но Техьонг го спря . В този момент другине влезнаха в болничната стая и се наредиха около леглото, където беше мъника.
YOU ARE READING
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Short StoryКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!