Техьонг : Бебе , защо не ядеш ?
Куки : Тежко ми е .
Техьонг : Е , че ти не яде толкова много.
Куки : Еее, още по-дебел ще стана и няма да ме харесаш
Техьонг : И пухкав да си пак ще те харесвам
Куки : Добре
Техьонг се засмя и го целуна по устичката ,а малкия отвърна на целувката.
Хюн : Мале , колко сте сладки заедно - каза жената
Техьонг : Знаем - каза и се засмя ,.а малкия си изчерви
Кай : Куки , ние ще тръгваме - каза и посочи другите им приятели
Куки : Добре - каза и заедно с Техьонг отидоха да ги изпратят , но видяха Джимин и Юнги да се натискат на двора на люлката , като Джимин беше седнал в Юнги , а той си беше вкарал едната ръка в панталона му и стискаше дупето му , а другана му ръка беше на кръста му .
Техьонг : Хайде, стига си ги гледал
***
Джин : Ние ще тръгваме - каза държейки ръката на Намджун, а зад тях бяха другите
Казаха си по едно чао и си тръгнаха
В имането останаха само родители на Техьонг , Куки и ТехьонгХюн : Техьонг, става ли утре сутрин да оправим тук , че вече е много късно ?
Техьонг :Добре и ние с Куки отиваме да си лягаме
Техьонг и Куки се качиха в стаята на големия , а родители му останаха та първия етаж където им беше стаята.
Техьонг : Хайде да се изкъпем
Куки кимна и влезна в банята, следван от Техьонг. Съблякох се , като малкия се засрами, виждайки хьонга му чисто гол . След като се изкъпаха , Куки уви кърпа около тялото си , а Техьонг около кръста и излезнаха. Големия приготви дрехи и ги остави на леглото където беше малкия. Куки се изправи да се облече , но Техьонг го спря. Махна кърпата на малкия и го придърпа към себе си като долепи телата им и го целуна страсно. Пусна си ръцете ро тялото на малкия , но в същия момент вратата се отвори и през нея влезе бащата та Техьонг, който пък от своя страна застана пред Куки за да го прикрие.
Шен : Опа
YOU ARE READING
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Short StoryКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!