Юнги : Техьонг, сега какво ще правиш с Джимин?
Техьонг : Като отидем, ще поискам да поговорим
Юнги : Добре - каза ,кано се качиха в колата и тръгнаха
Техьонг и мъника седяха на задните седалки,като от време на време си разменяха по някоя целувка .
Юнги : Пристигнахме - каза и слезнаха от колата, сред това влезнаха вътре в къщата .
Джин : Здравейте, момчета! Масата е сложена ,измийте си ръцете и казвайте, другите са там .
Куки : Добре , омма - каза и се изкиска
Джин : Айш, сладур - ощипа го по бузките
Момчетата влезнаха в кухнята
Техьонг : Джимин, може ли за малко?
Излезнаха от кухнята и отидоха в хола на дивана .
Техьонг / Джимин : Трябва да поговорим!
Техьонг : Давай ти първи.
Джимин : Виж Техьонг.....Аз вече нямам чувства към теб...а към друг .
Надявам се да ме разбереш и да си останем най-добри приятели. Ти какво искаше да ми кажеш ?Техьонг : Същото....но аз и малчото сме заедно вече..
Джимин : От колко време ?
Техьонг : Няма и един час .
Джимин : Честито!
Техьонг : Благодаря ти ! Дано да се съберете с човека когото харесваш .
Джимин : Приятели?
Техьонг : Приятели- каза и се прегърнаха ....я кажи кой е късметлията!
Джимин : Ами....той е ....
Техьонг : Стига овърта де .
Джимин : Ох добре...Юнги хьонг е , но той е с Хосок и едва ли някога ще ме хареса
Техьонг : Ще те хареса
Джимин : Хайде да отиваме при другите - каза , като станаха и отидоха в кухнята, измиха си ръцете и седнаха да вечерят .
Юнги : Джин , подай ми черния пипер ! - подава му го
Куки : Не! - каза и започна да киха
Техьонг : Дребчо , какво ти стана изведнъж?
Куки : Алергичен *апчих* съм *апчих* към *апчих* черен *апчих* пипер - кихна още няколко пъти и спря . Нослето му беше червено , а ушичките му бяха щръкнали.
Всички се засмяха .
Техьонг : Сладурчето ми той - каза и го гушна , като боцна с пръстче носленцето му .
ESTÁS LEYENDO
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Historia CortaКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!