На сутринта Намджун събуди първи . Загледа се в лицето на Джин и го погали . Джин се размърда и се събуди .Джин : Добро утро !
Намджун : Добро да е , бебе ! - целуна го по челото
Джин : Аз ще ставам ,че Уенди ме чака - каза с усмивка . Стана от леглото и покри голото си тяло с чаршафа . Намджун също стана и заедво с Джин влезнаха да се къпят .
***
Вечерта всики се събраха в Джин и Намджун да отпразнуват хем да Уенди хем за това че Намджун е преложил на Джин .
Техьонг беше подпийнал и беше пиян....Куки и той да не остане по-назад изпи две чашки и се замая .
Юнги ги закара до имението. Техьонг и Куки още от вратата започнаха да се целуват.Юнги : Поне да бяхте изчакали да си тръгна
В отговор Техьонг затръшна вратата пред носа му . Техьонг вдигна малчото и се качи горе в спалнята ,като затвори вратата с крак. Остави Куки на леглото и го съблече , след това и себе си . Целуна го още няколко пъти и навлезе в него без предупреждение, а малкия извика от болка . Техьонг започва да се тласка, сълзички се оформиха в очичките на малкия . Не след дълго Техьонг свърши заедно с малчото . Легна до него ,зави ги и заспа.
На сутринта Техьонг се събуди пръв , а главата го цепеше яко .
Техьонг : Ахх мамка му - хвана се главата . Обърна се към Куки и видя засъхналите сълзи по лицето му . Погали го по ръката , а Куки се събуди - Куки за снощи..
Куки : Беше груб хьонг
Техьонг : Знам и за това съжалявам ! Ще ми просото ли ?
Куки : Да ,не бих ти се сърдил - каза и го целуна , а Техьонг го гушна .
Техьонг : Какво ше правим днес ?
Куки : Ще ходим да помогнем на Джини и Намджуни хьонг
Техьонг : Ох добре - каза унило и се изправи
Куки : Какво има хьонг?
Техьонг : Нищо
Куки : Кажи ми
Техьонг : Просто от какво Уенди се роди не ми обръщаш внимание
Куки : Извинявай ! Обещавам, че ще ти се реванширам
Техьонг каза кимна
Съжалявам за грешките и за главата, която стана доста тъпа !
KAMU SEDANG MEMBACA
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Cerita PendekКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!