Куки : Хьонг, къде е изненадата ? - попитах радостно
Техьонг : в стаята ти
Г.т. на Куки
Качихме се горе в моята стая и там имаше много чанти . Погледнах хьонг а той само кимна . Започнах да разопаковам нещата в чантите. Разплаках се и гушнах хьонг.
Куки : Б-благодаря ти , хьонг! Никой до сега не ми е купувал толкова неща ! - казах а Тае обви ръцете си около крехкото ми тяло
Техьонг : За теб винаги и всичко, мъниче !
Тае ми беше купил много играчки, дрешки , книжки за оцветяване, цветни и сиви моливчета, гумички . Беше ми взел обувцити, боички, четки за боички , пастели, блокчета , платно , ножичка и още много неща.
Куки : Много ти благодаря, Хьонг!
Техьонг : Има и още
Куки : Още ? - ококорих се
Техьонг : Да , ето - подаде ми още една чанта . Отворих я и вътре имаше ЛАПТОП ТАБЛЕТ И ТЕЛЕФОН !
Куки : Но хьонг, това са много скъпи неща . Дрешките и другите неща ми стигат , даже са много . Не мога да взема и тези.
Техьонг : Защо ?
Куки : Не мога, Те ! Много са скъпи , аз съм непохватен и ще ге счупя без да искам!
Техьонг : Ако не ги вземеш , ще ти се разсърдя
Куки : Но хьонг...
Техьонг : Няма но , ще ги вземеш нали...освен ако не искаш да ти се разсърдя
Куки : Ох...добре
Техьонг : Сега какво ще правиш ?
Куки : Ще си играя с играчките, ами ти ?
Техьонг : Аз ще отида да си почина , че съм изморен
Куки : Добре
Започнах да си играя а Тае отиде в стаята си да си почива.
Докато си играех с детска ми кухня , реших да направя вечеря (на играта )на хьонг . След като бях готов , взех таблата и сложих купичката на нея . Взех я и отидох в стаята на Те . Те още спеше .Оставих таблата на нощното шкафче и се върнах да си взема Пухчо (мечето ) и пак се върнах . Легнах на леглото до хьонг и пуснах телевизора като му изключих звука , за да не събудя Те . Даваха гъмбол . Докато гледах ми се доспинка , изключих телевизора , сгуших се в хьонг и заспах.
YOU ARE READING
🐰𝑴𝒚 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 🐰 《𝒌.𝒕𝒉 ~ 𝒋. 𝒋𝒌》[✔]
Short StoryКуки е зайче хибрид на 15 годинки . Убили са семейството му пред очите му. В момента той е в сиропиталището. Неговият осиновител е Техьонг на 22 години. - Обичам те, хьонг ! - Аз също ,бебе! За повече прочете и ще разберете 😊❤! Приятно четене!