\Pov Chase/
Widok uciekającej Skay, mnie przeraził. Jestem pewien, że widziala jak Sweetie mnie pocałowała. Muszę jej to wszystko, szybko wyjaśnić. Pobiegłem za nią. Zatrzymała się po drugiej stronie bazy.
Chase: Skay zaczekaj!
Skay: Zostaw mnie!
Chase: Daj mi to wyjaśnić
Skay: Co wyjaśnić? To, że najpierw mówisz za mnie kochasz a potem nagle całujesz inna!
Chase: Nie, proszę wysłuchaj mnie chociaż
Skay: Nie mam ochoty z tobą gadać
Chase: Dobrze to nic nie mów ale chociaż mnie wysłuchaj
Skay: ...
Chase: Ja nie pocałowałem Sweetie specjalnie
Skay: Co to znaczy?!
Chase: Rozmawiałem z nią spokojnie kiedy ona nagle mnie pocałowała, a ja oczywiście od razu ja odepchnąłem! Kiedy zapytałem się czemu to zrobiła, wtedy pokazała mi na ciebie i zaczęła się śmiać! Ona od początku chciała nas ze sobą skłócić!
Skay: I co ja mam ci tak po prosu uwierzyć!?
Chase: Ja naprawdę nie kłamie
Skay: Yhm.. tak jak z tym błotem na mojej budzie
Chase: Skay proszę uwierz mi!
Skay: Na jakiej podstawie mam ci uwierzyć?
Chase: Możemy iść do Sweetie, a ona ci powie prawdę!
Skay: Dobrze
Miałem nadzieje, ze Sweetie powie prawdę o tym zdarzeniu.
Chase: Sweetie powiedz nam prawdę o tej sytuacji! Od początku chciałaś nas skłócić prawda?
Sweetie: Chase jak możesz tak mówić, najpierw przekonujesz, ze mnie kochasz, całujesz się ze mną, a teraz mnie krzyczysz? Proszę Skay to jest cala prawda my się kochamy i jesteśmy razem!
Skay: Wiedziałam! Jesteś zakłamanym oszustem, nie chce cie znać! Z nami koniec!
Chase: Nie Skay, zaczekaj.
Sweetie: No i ci uciekła, znowu haha
Chase: Jak mogłaś jej tak nakłamać!
Sweetie: Niech zna prawdę, my się kochamy haha
Chase: Nie kocham cie, wiec przestań opowiadać takie bzdury!
Sweetie: Skoro i tak już nie masz dziewczyny to co ci zależy.
Chase: Posłuchaj nigdy nie będziemy razem rozumiesz!
Od razu stamtąd uciekłem, nie chciałem jej więcej słuchać.
\Pov Sweetie/
Chase: Posłuchaj nigdy nie będziemy razem rozumiesz!
Po tych słowach uciekł. Może i mnie nie lubi, ale za to Skay go nienawidzi. Nie wszystko poszło zgodnie z planem, ale teraz wystarczy trzymać się ustalonej wersji i wszyscy mi uwierzą.
\Pov Skay/
Chase: Nie Skay, zaczekaj.
Nie chciałam go więcej słuchać i uciekłam jak najdalej. Jest mi strasznie przykro, ze mnie okłamywał. Musiałam z nim zerwa choć to nadal boli. Musze pobyć chwile w samotności i to wszystko przemyśleć.
CZYTASZ
"Zagubieni w miłości" Skye x Chase "Psi Patrol" \ "Paw Patrol"
Historia CortaTen fanfik w całości będzie opowiadał o shipie Skay x Chase, lecz mogą się pojawić tez inne. UWAGA Możliwe pojawienie się spojlerów z bajki oraz treści dla dorosłych. Czytasz na własną odpowiedzialność! Zapraszam!