WAŻNE, ale to nie rozdział

453 20 23
                                    

† Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam za tak długą nieobecność... Wystąpiły pewne okoliczności, przez które nie mogłam tutaj z wami być, ale już wszystko w porządku. Wracam z postanowieniem, żeby wynagrodzić wam moją nieobecność. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy czekali, komentowali, gwiazdkowali czy po prostu czytali!

† Dziękuję za rady, jak poprawić książkę. Przesyłam wam dużo miłości 💕 A to wiąże się z pewną korektą, którą będę przeprowadzać. Nic na tyle wielkiego, żebyście musieli wracać i czytać od nowa, bardziej takie małe rzeczy, które sprawią, że będzie logicznej i lepiej do czytania.

† Chcielibyście może małe Q&A do mnie i do postaci? Jeśli tak, to zadawajcie pytania w odpowiedzi na tę część! Nie zapomnijcie napisać do kogo to pytanie!

† Mam do was kilka pytań. Nie musicie odpowiadać na wszystkie, ale każde słówko pomoże mi sprawić, żeby ta książka była lepsza. Nawet takie z pozoru nieistotne mają znaczenie. Z góry dziękuję za odpowiedzi!

1. Myślicie, że lepiej byłoby zmienić wiek postaci? Wszystko będzie takie samo (więc np. wciąż chodzą do Akademii Królewskiej), ale zamiast 12 lat, będą mieć 16.

2. Macie jakieś sugestie, co powinnam poprawić, nad czym popracować?

3. Jest coś, co chcielibyście zobaczyć w tej książce? Jakaś postać, ship, wydarzenie itp.

4. Z kim shipujecie Kevina?

To chyba na tyle. Rozdział powinien pojawić się we wtorek albo środę. Jeszcze raz wam dziękuję i przepraszam!

Zakochana w Królu ~ Jude Sharp x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz