היא צעקה כשהוא החזיק אותה על הכתף שלה ואז זרק אותה על כיסא.
הרגליים והידיים שלה היו קשורות.
"את לא יכולה להיות בשקט למשך חמש שניות?!" בק צרח על אם.ג׳יי. כי לא הפסיקה לצעוק.
ואז היא הפסיקה.
דמעות ירדו במורד הלחיים שלה, היא פחדה. פחדה שהוא יפגע בה, שיפגע בפיטר."אני מנסה לחשוב!" הוא אמר עצבני.
התוכנית שלו לא הלכה כמו שתכנן, לא היה שם שלב שבו פיטר מת בגלל שהוא הרג אותו.
מה הוא יעשה עכשיו? מה הוא יעשה עם הבחורה שהוא חטף? הרי היא די חסרת תועלת בשבילו עכשיו."התכנית הייתה אמורה לעבוד! היא הייתה אמורה לעבוד! לעזאזל!" בק דפק על השולחן בעצבים ולאחר מכן הוריד את הראש ותחב את הידיים שלו בו.
אם.ג׳יי. ישבה שם כל הזמן הזה בשקט, מנסה להתיר את הקשר בידיים שלה.ופתאום הסתובב אליה.
"את יודעת מה," הוא הלך לכיוונה ופירק את הקשרים.
הוא לחש לה משהו באוזן.
היה עם הפנים שלו קרוב אליה ואצבע מופנת.
"תשמעי, ילדה. אם מישהו יגלה על מה שהיה, אני אהרוג אותך... באיטיות ובסבל רב. סגור?" והוא התרחק ממנה.
היא קמה והלכה לכיוון הדלת. כשיצאה הסתובבה לשנייה ונתנה בו מבט ואז פשוט יצאה מהדלת.בק חייך שפתאום שמע רעש של מכונית מתמיכה נוסעת מהר. הוא הסתכל מהחלון.
"אוי, באמת?!" הוא אמר כשראה את המכונית שלו נוסעת, כשאם.ג׳יי. בתוכה.
לפתע הסימביוט שלו יצא מתוך גבו יחד עם "שרוול" של החומר השחור שמסת הגוף שלו עשוי ממנה."אתה פישלת."
"יש לי תוכנית גיבוי." בק אמר לסימביוט מנסה לשכנע אותו.
"אם תיכשל, זה יהיה סופך."
"זה לא יגיע לכך, אני מבטיח!"
••
"פיטר..." טוני אמר לילד, כשידו מופנית קדימה כדי לסמן לפיטר שזה בסדר תוך כדי שקיווה שמשהו מפיטר עוד נשאר בו.
פיטר קם וונום תפס את הצורה המלאה שלו.
"היי, היי, היי, שום-שן, אנחנו חברים נכון?" טוני אמר לסימביוט והתחיל לקום, אבל הפרצוף שלו השתנה כשהבין שלא והסימביוט בא לתקוף אותו, או שמא זה בכלל פיטר עצמו?
ונום התקטן וחזר לצורת החליפה הרגילה.
פיטר רץ לכיוון טוני והתחיל להכניס לטוני, שכבר חליפתו לא הייתה עליו, מכות וטוני ניסה להילחם בו בחזרה. מנסה לעצור את האגרופים שבאים אליו.
הוא מנסה כל כך חזק אבל פיטר חזק ממנו. אם בכלל יש משהו מפיטר שם.
לבסוף הוא הפיל את טוני הרצפה.
פיטר רכן לעברו. ונום שלף את טפרים והרים את היד במטרה לשסף את גרונו של טוני אך לפתע הוא נעצר ממשהו לא ברור.זאת הייתה מורגן שחיבקה את טוני, את אבא שלה, והסתכלה לעיניים של פיטר.
פתאום כל הרגעים המעטים שהיו להם ביחד רצו לפיטר בראש.
הוא מיד הוריד את היד, נרתע והתרחק מהם.
YOU ARE READING
And If You Died
Science Fictionלאחר שת'אנוס כבש את יעדו והרג בעזרת הסנאפ חצי מאוכלוסיית היצורים החיים על פני הגלקסיה, טוני סטארק חוזר הביתה לאחר שנתקע עשרים ושניים ימים בחלל. נשמע שמח? אז זהו שלא. בין המתים נמצא גם פיטר פארקר - הבן שלטוני מעולם לא היה. וכשהאבל מתחיל לעלות מד...