4| Gülmek Sana Çok Yakışıyor

281 25 8
                                    


Başlamadan önce, şimdilik kadroda ismi geçen karakterlerin resimlerini multimedyaya koydum.

Siz yine de hayalinizdeki tipleri düşünebilirsiniz, ben gözümün önünde canlanan karakterlerin en benzer fotoğraflarını koymaya çalıştım.

Oy ve yorum istesem çok şey istemem her halde.

İyi okumalar dilerim

...


AVM'de Furkan'la gezerken gözüm dışarıya kaydığında havanın kararmaya başladığını gördüm. Eve gitmem lazımdı.

"Artık eve gitmeliyim"

"Pekala"

"Çok güzel bir gündü gerçekten, çok teşekkür ederim"

"Asıl davetimi kabul ettiğin için ben teşekkür ederim. Seni bırakmamı ister misin?"

"Ben kendim giderim teşekkürler"

"Sen bilirsin."

Durağa doğru yürümeye başladık. Zaman gerçekten çok hızlı geçmişti, ve Furkan gerçekten iyi bir insandı. Durağa vardığımızda otobüs beklemeye başladık.

"Bir daha ne zaman buluşuruz?"

Sorduğu soruyla ona döndüm ve açık mavi renkli gözlerine baktım. Gözleri gerçekten çok güzeldi.

"Bilmem"

"Bu arada Elvan da çok iyi birisi, sizinle tanıştığım için çok şanslıyım"

"Sende gerçekten çok iyi birisin"

"Hangi okulda okuyorsunuz?"

"Piri Reis'te, sen?"

Sorduğum soruya güldü, cevabı zaten belliydi, ben bile sorar sormaz o söylemeden öğrenmiştim.

"Çukurova üniversitesi"

"Hangi bölüm?"

"Ziraat Mühendisliği, sen hangi bölümdesin? Sözel, sayısal falan?"

"Ben eşit ağırlıkçıyım, Elvan da dilci, ve emin ol şimdiki aklım olsa dilci olmak isterdim. Kız su gibi ingilizce konuşuyor. Ben anca helöö hevigeyn engzın taksim falan diyorum"

Söylediğime dayanamayıp kahkaha attığında normalden çok daha tatlı duruyordu. Gözünün kenarları kırışmıştı, ve gülüşü, çok güzeldi.

"Bana öyle bakma daha çok gülesim geliyor"

Tebessüm ederek bakmaya devam ettim.

"O zaman bakmaya devam etmeliyim"

"Neden?"

"Gülmek sana çok yakışıyor"

...

Woohoo

Ay dur tövbe. Sims'te bu başka bir şeydi kdjdkfn.

Neyse tamam, fesat anlamayın bu hani şey gibi 'oooooo' var ya, işte onun gibi hem şaşırma hem helal sana dermişçesine.

Aman çok boş yaptım.

Vote falan verirseniz sevinirim.

Görüşürüüüz

𝙋 𝙖 𝙣 𝙙 𝙖 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin