Önceki bölümde karakterlerin resimlerini koyduğum için medya doluydu. Bu bölüme de Furkan'ın gülerken ki halini koymak istedim.Bölümde geçen şarkı medyada var, okurken dinleyebilirsiniz. Ama eğer dikkatinizi dağıtıyorsa, okuduktan sonra açıp dinleyebilirsiniz.
Keyifli ve bol pandalı okumalar dilerim.
...
Kulaklığımı takmış, koltukta iyice geriye yaslanmıştım. Dolmuş sallana sallana bizim mahalleye doğru giderken bende kendimi müziğin kollarına bırakmıştım.
"Dursun geceler ah
Olmasın sabahlar
Gözlerim senle açılmıyorsa"Bir yandan şarkıyı dinlerken bir yandan bu gün olanları düşünüyordum. Sanki bir film gibi getiriyordum her şeyi gözümün önüne.
"Yansın yeryüzü, ters dönsün gökyüzü
Umrumda değil bu gece"Şarkının naifliği ve sesin güzelliği kalbime dokunuyordu.
"Belki az sevdik belki yalandı
Belki de bu bitirdi bizi aaah"Gökyüzüne çevirdim bakışlarımı. Bulutlara baktım, buluta baktım...
"Yalanmış, değilmiş
Ne fark eder ki senin beni sevmen?"Yavaştan yağmur yağmaya başladı, beni mi çağırıyordu acaba..
"Onca düş, onca hayal,
Sebepsiz de severim"Gözümden bir damla yaş düştü, onu özlemiştim.
"Göz görmeyince gönül
Katlanmıyor artık
Ne kadar acı bilemezsin ama
Gelmesen de beklerim"Galeriyi açıp resmimize baktım, iki yıl önceki halime, 16 yaşındaki bene, bize..
Resmi okşadım biraz. Neden gittin dedim içimden. Gitmeseydin, sana çok ihtiyacım var...
...
Bölüm is the finitoBiliyorum evet bölümler kısa
Ama ben uzun yazabilen birisi değilim o yüzden sorry.
Oy ve yorum plss!
Gudbay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋 𝙖 𝙣 𝙙 𝙖
Novela Juvenil"Büyük peluş ayılar nerede acaba?" "Gelin hemen göstereyim" "Teşekkür ederim ama burada panda yok?" "Ayıcık var efendim olmaz mı?" "Peki madem, ayıcık olsun"