4.

59 5 2
                                    

Augusztus 10.

Reggel egy aranyos üzenetre keltem.

Reggel egy aranyos üzenetre keltem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fagyi nagyon is jól hangzik. Kisunnyogtam a konyhába megnézni anyut. Mosolyogva csinálta a reggelit, és nem is nagyon sietett. Gondolom tegnap mindennel végeztünk.

Még nem látta, úgyhogy neki álltam meg ágyazni és szellőztetni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még nem látta, úgyhogy neki álltam meg ágyazni és szellőztetni. Pár perc múlva hívott is anya.
- Szívem reggeli- mondja miközben elém rak egy rakás palacsintát.
- Jaj anya ez rengeteg- nevetek fel.
- Nem baj, úgy is olyan vékony vagy, kell a kalória.
- Anyu.. lehet elmennék fagyizni- mondom óvatosan.
- Azzal a fiúval? Egyszer igazán idehozhatnád- néz rám.
- Dehogyis. Pár napja ismerem.
- De akkor legalább mond el a nevét. Nem akarom örökké fiúnak hívni- ül le elém.
- Namjoon. Namjoonak hívják- mondom teli szájjal.
- Értem. Szóval.. ki is ez a Namjoon akivel elengedem a lányomat a városba?
- Egy suliba járunk, első nap beszélgettünk, elhívott a parkba, tegnap is dumáltunk.. igazából amióta ismerem csak beszélgetünk- gondolkodom hangosan. Anya csak mosolyogva figyel.
- Megyek, talán már visszaírt- pakolom el a tányérom. Bemegyek a szobámba és ráugrok az ágyamra.

 Bemegyek a szobámba és ráugrok az ágyamra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Akkor ezt lebeszéltük. Mennyi is az idő? 10:01. Összeszedem a cuccaimat meg a pénztárcámat, és felöltözök. Kint a folyosón elköszönök anyukámtól, majd adok neki egy puszit és útnak indulok.
Tizenegyre ott is voltam az egyetem ajtajánál. Bementem az épületbe és felsétáltam a lépcsőn. Megálltam a lépcsőnél és körülnéztem. Nem mertem tovább menni, hiszen hatalmas az egyetem és nem akarok eltévedni. Ezért inkább nekidőltem a falnak és olvastam.
- Mit olvasol?- hajol fölém egy szőke pamacs. Ijedten összerezzenek és elejtem a könyvet. Namjoon felveszi a földről, majd mosolyogva visszaadja.
- A frászt hoztad rám!- lököm meg a vállát nevetve.
- Az volt a terv. Na jössz?- néz rám boldogan.
- Persze.
Kisétáltunk, majd egy buszmegálló felé vettük az irányt. Csöndben várakoztunk, úgy tűnt egyikőnknek sincs témája. Már a buszon ültünk, amikor újra megszólalt. Addig csak komoran nézett maga elé, mintha gondolkozna valamin.
- Azt még meg sem kérdeztem, hogy vannak e testvéreid- fordul felém.
- Nincsenek, sajna egyke vagyok. De úgy láttam, neked van egy húgod- mondom.
Hirtelen elmosolyodik, majd csillogó szemekkel kibámul az ablakon, mintha csak emlékek jutnának az eszébe.
- Igen, a kis hülye. Nem sokkal fiatalabb nálad, egy igazi angyal. Nagyon szeretem- mondja, majd lehajtja a fejét és kicsit komorabban folytatja- bármitől megvédeném. Csak ő otthon van a szüleimmel, ezért ritkábban látom mint szeretném.
Megfogom az alkarját, majd bíztatóan rámosolygok.
- Nagyon jó bátyja vagy, nem kell aggódnod.
Miután leszálltunk a buszról, még sétáltunk pár percet. Végül megérkeztünk a zsúfolt fagyizó elé.
- Neked melyik a kedvenced?- kérdezem tőle.
- A csokis. Meg a mogyorós. Neked?
- A vaníliás, meg az epres. Remélem lesz-  nézem a táblát, hátha meglátom kiírva. Öt perccel később már a pult előtt bámultuk a kínálatot, akár csak két  kisgyerek.
- Én kérek egy gombóc csokit- mondja Namjoon. A fagyiárus szomorúan felé fordul.
- Sajnálom, csak mentás csoki van.
Namban mintha egy világ tört volna össze. Egy kicsit még meg is kuncogtam. Akár csak egy szomorú maci, hatalmas szemekkel rám nézett.
- Nézze, biztos nincsen csoki?- kérdezem az árust.
- Nincs.
- Akkor legyen mentás csoki- mondja Namjoon lehajtott fejjel.
Negyed óra múlva, már a mólón sétálgattunk. Én boldogan nyaltam az epres fagyimat, eközben Nam a kínok kínját élte meg.
- De miért kérted ki, ha nem szereted?- kérdezem nevetve.
- Nem emlékeztem arra, hogy ez ennyire rossz lenne- mondja fintorogva.
- Elmehetünk máshova is, biztos találunk neked csoki fagyit- mondom kedvesen. Ő csak sóhajt egyet, majd a legközelebbi kukánál kidobja a szétázott tölcsért.
Lesétáltunk egészen a partra, a vízhez. Kora délután van, a nap magasan jár fent az égen. Kevés a turista, valószínűleg a nagy meleg miatt. Ahogy sétálgatunk a kavicsos részen, érzem hogy valaki lefröcsköl vízzel. Nevetve hátrafordulok, majd belerúgok a vízbe, hogy Namjoon cipője tiszta víz legyen. Ő csak mosolyog egyet, majd újra rám spriccel, de úgy hogy az egész felsőm olyan lesz.
- Te szemét!- kiabálom, majd ráugrok a hátára. Ő nevetve elkezd velem futni, végig a parton. Pár perc múlva, fáradtan letesz.
- Idióta! Tiszta víz lettem!- kiabálom, nevetve.
- Nagyon meleg van, nézd már meg is száradtunk- védekezik mosolyogva.
- Igen? Kíváncsi vagyok, ez mennyi idő alatt szárad meg- mondom, majd lökök rajta egy erőset, ő pedig elveszítve egyensúlyát, hátra esik. Én csak nevetve állok előtte, amíg ő próbál kimászni a hideg vízből.
- Jézus, te teljesen beleestél! Pedig csak azt akartam, hogy fenékre pottyanj és vizes legyen a nadrágod hátulja- mondom kuncogva, miközben Namot figyelem.
- Hát.. ez nem pár perc alatt fog megszáradni, de legalább már nincs melegem- mosolyog rám.
Lassan vissza indultunk az egyetemhez. Útközben még beugrottunk a boltba kenőcsért, mert csúnyán megégett az orrom.
- Nagyon aranyos vagy, olyan mintha el lennél pirulva- nevet rajtam Namjoon.
- Csak hiszed. De rettenetesen fáj- mondom szomorúan. Fél órával később megérkeztünk az egyetem kapujához.
- Köszi, hogy ilyen helyekre elviszel, legalább hamarabb megismerem a várost- mondom neki, majd megölelem.
- Persze, az ne zavarjon, hogy ott vagyok és szolgáltatom a társaságot, a lényeg, hogy van kaja- mondja túljátszva a sértődöttségét- De mindegy. Vigyázz magadra, este még írunk- mondja, majd megölel.
- Persze. Szia!- köszöntem el tőle, majd sarkon fordultam, és a buszhoz siettem.

Készen van a negyedik rész. Remélem tetszett. Valamit elnéztem, nem mennek nekem ezek a rövidebb részek😅 Mindegy. Pár nap múlva hozom a következő részt, közben a másikhoz is készül a sztori. Pusz<3

Barátnak indultunk KNJ FF.Where stories live. Discover now