Sabah uyandığımda sesler yükseliyordu Berkanın bağırma sesini duyduğumda hızla oraya koşmuştum. Mert ve Berkan kavga ediyordu ve herkes berkanı tutmaya çalışıyordu.
"Sen gel buraya gel Rapunzel! Sen kime şerefsiz diyorsun bir daha söyle bakalım! Hadi!"
Berkanın yanına gittiğimde hızla kolundan tutup çekmeye başlamıştım.
"Geldi sessiz kahraman! Hemende götürür işte."
"Lan çocuğa ne atlıyorsun?!"
"Berkan Laleyi düşün. Senin böyle gergin olduğunu görse çok üzülmez mı? Hadi yürü şimdi."
Berkan bir kaç saniye durup barışın arkasından yürümeye başlamıştı. Ormana geldiklerinde barış yüzünü yıkayıp Berkanın yanına oturmuştu.
"Noldu lan?"
"Abi bir şey olmadı bu oyunlarda felan da sürekli gerginlik yaratıyor ya konsey var dedik ya akşama konu açıldı birden bizim hakkımızda boş boş konuşmaya başladı tutamadım kendimi."
"Anladım. Berkan gerek yok boşver. Onun amacı bu zaten. Bizi birbirimize düşürmeye çalıştı ama olmayınca ikimizi de çileden çıkarıp bizi tuzağa düşürmeye çalışıyor. Akşama konsey var zaten boşver."
"Senin kadar sakin olsam yeter lan valla bak."
"Yok sen böyle daha iyisin."
İkisi gülerken akşamı beklemeye başlamışlardı.
§
Nisa barışın evine gelip anahtar ile kapıyı açtığında Betty ile içeri girmişlerdi.
"Evi mi özledin kızım he evi mi özledin?"
Betty barışın odasına gittiğinde nisa da peşinden gitmişti.
"Baroşka yok ama aşkım. Biraz benimle idare edeceksin."
Nisa ve Betty barışın yatağına yattığında nisa yandaki komodinden çerçeveyi alıp elini fotoğrafın üstünde gezdirmeye başlamıştı.
"Sende özledin dimi Betty?"
Nisayı barış salıncakta sallarken arkasından kollarını nisaya sarmış ve kameraya bakıp gülmüşlerdi.
"Ama şampiyon olup gelecek. Dayanabiliriz bence. Hadi akşamki konseyi izleyelim."
Nisa televizyonu açıp karşısına oturduğunda reklam arasında bettyle hikaye atmıştı.
nisabolukbasi: Nisa ve Betty çok özledi. :'( |Barismrtyagci|
nisaxbaris: yiaaa ağlıyorum.
aybarxx: ayrılır bunlar.
brsmrtygcifc: şampiyon dönecek abla!
hellobbsym: çok tatlısınız.
Konsey çıktığında nisa telefonu bırakıp hızla izlemeye başlamıştı. Barışın yüzünü her gördüğümde çığlık atmak istiyordu.
"Evet konseye geçmeden önce iletişimden gelen bir takım var önce ödülü konuşalım Berkan başlayalım bakalım."
"Abi çok güzel geçti ailemi kız arkadaşımı çok özlemişim ekranı ısıracaktım nerdeyse."
Herkes güldüğünde herkesle konuşup barışa sormuştu bu sefer.
"Barış senin nasıl geçti? Duyduğuma göre aileni izlerken gözlerin dolsa da kız arkadaşını görünce ağlamışsın sende."
"Evet abi. Ailemden ayrı yaşadığım için böyle arada görüşmelere alışıktım onları da çok özlemişim. Ama nisayı görünce çok özlediğimi farkettim. Gelirken de en zor vedam onunla olmuştu zaten. Kendimi tutamadım."
"Anladım. Aycan senin konuşmanı izlediğimde bir şifre farkettim buz men diye. Bize açıklamak istemedin ama biz buluruz acun medya şuan davincinin şifresini çözüyor neler söyleyeceksin bakalım?"
"Asla bulamazsınız."
"Bakalım. Evet arkadaşlar oylama başlamıştır sizde buyrun kullanın oylarınızı."
Herkes oyunu kullandığında acunda sandığı açıp oyları saymaya başlamıştı.
"Evet arkadaşlar bir barış, iki barış, üç barış, bir Tuğba, iki Tuğba, üç Tuğba, dört barış, beş barış. Bu haftaki ünlüler eleme adayı barış olmuştur. Duygularını alabilir miyiz barış?"
Nisa tepki verememişti hâlâ. Cidden o kadar kötüler varken barış mı aday çıkmıştı? Berkan ve Aycan şok içinde barışa bakarken barış gülüp konuşmaya başlamıştı.
"Adalet duygusunun eksik olduğu bir takımız bunun kanıtları şuan da var. Hayırlısı olsun abi. Bu kadar."
Nisa titreyen telefonunu eline aldığında Twittera girmişti.
"Lan barış mı aday oldu yoksa ben mi körüm!"
"BMYFC özel harekat hazır mısınız ilk golümüzü atacağız! SMS eyt!"
"Ulan ben sizin adaletinizi s..."
Nisa da herkes gibi şaşkın ve öfkeliydi. Ama barışın alnı ak bir şekilde bu tuzaktan çıkacağını da biliyordu. Sıkıca kolyesini tuttuğunda barışta elini kolyesine götürüp tişörtünün içine sokmuştu.
Aşk her zaman her yerde aşktı. Her türlü hissedilendi.
§|§
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The beauty of the night. ||NisBar||
Fiksi Penggemar"Barış Murat Yağcı kazandı!" "Nisa'm senin için!" § "Of! nisayı çok özledim." "Bende Laleyi."