Flower girl my heart.'

4K 161 33
                                    

Sabah nisanın gidiş zamanı gelmişti veda için aşağıya indiğimizde gözlerinin dolduğunu görmüştüm.

"Ağlama güzelim lütfen."

"Seni çok seviyorum. Kendine çok dikkat et lütfen."

Sıkıca bana sarıldığında bende ona sarılıp boynuna öpücükler bırakmıştım. O da köprücük kemiğimde ki nisa yazısına öpücük bırakmıştı.

"Ben hep yanındayım. Finalde görüşürüz şampiyon."

Tekrar bana sarılıp saçlarımı karıştırıp yürümeye başlamıştı lale ile. El sallayıp uçağa bindiğinde Berkan ile ellerimizi birbirimizin omzuna koymuştuk.

"Yemin ederim kendimi zor tutuyorum çekilmemek için."

"Aklıma sokma susta yürü. Parkurlar bizi bekler."

Oyun alanına geldiğimizde gördüğüm güç oyununa bakıp sırıtmıştım. Berkan ile yumruklarımızı tokuşturmuştuk. Oyuna başladığımızda nisanın tokasına bakıp gülümsemiştim. Fuları adadaki ki çantamdaydı.

"Evet karşılaşma barış ve Mert! Hazır!"

Düdük çaldığında torbalara kum torbalarını atmaya başlamışlardı. Gözlerimi kapatıp kendimi sabitlemiştim. Nisayı düşünmeye başlamıştım.

"Barış şu perdeleri takalım söz daha bir şey istemeyeceğim."

"Benimle PlayStation oynarsan yardım ederim."

"Beni yenmek hoşuna gidiyor dimi pis sırık."

"Kabul mü?"

"Of tamam hadi."

Nisa perdeleri yatağa bırakıp sandalyeye çıkınca bende eğilip nisayı omuzlarıma almıştım.

"Tövbe bismillah. Barış sevgilim sen hep burdan mı bakıyorsun dünyaya."

Gülüp pencerenin önüne yürümüştüm. O da perdeleri takıyordu. En son bitirince evi dolaşmaya başlamıştım. Nisa da kahkaha atarak kafasını kafamın üstüne koymuştu. Ellerini yanaklarıma koyup sıkınca bende kahkaha atmıştım. Resmen nisa omzumda evi dolaşıyordum. İyice delirmiştik.

"Burası farklı bir dünya. Barış bir dakika şu toz yığınına bak! Hemen bezi alıp silmem lazım."

"Nisa ya."

"Yok nisa banyoya yürü bakalım. Marş marş!"

Oyunu kazanınca bırakıp benche yürümüştüm. Nisanın tokasını öpüp hava kaldırmıştım.

"Nisa'm!"

Benche oturup su içtiğimde bana bakanlara dönmüştüm.

"Oyun çok iyi sadece tutun."

"Hadi ya."

"Valla."

Hepsi bana güldüğünde bende onlara gülmüştüm.

nisabolukbasi: bu çocuk kedi değilde ne şimdi? Ama nisanın kedisi not düşelim ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nisabolukbasi: bu çocuk kedi değilde ne şimdi? Ama nisanın kedisi not düşelim ^^

nisaxbaris: ya birleşme partisinden sonra ki feelsleri hazmedemeden napıyorsunuz nisa hanım?

aybarxx: yıkılmadık ayaktayız.

hellobb: çok tatlısınız. Birleşmeden sonra hepimiz feels geçiriyoruz sorry.

sezaidemirer: ben gidecektim pü.

+nisabolukbasi: çok beklersin sezo.

+sezaidemirer: başımın belası kumam.

+nisabolukbasi: barışıma göz dikme oyarım gözlerini.

+sezaidemirer: al be senin olsun.

+nisabolukbasi: zaten benim. :)

+nisaxbaris: Allah'ım bu kadar shipi kalbim kaldırmıyor.

+aybarxx: ayrılacağınız günleri iple çekiyorum.

+nisaxbaris: aybar öldü aq hala ne diyor ya?

§|§

Öldüm sanırım.

Beynim kalmadı xikshdjskdjs.

Seviyorum lan nisbar sizi.

Ama ağır bmyfcyim kdjdkdmudks.

The beauty of the night. ||NisBar||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin