"Evet arkadaşlar bugün sizlerle en yakınınıza sorduk oynayacağız. Sorular sorduk ve onlarda yanıt verdiler bakalım siz tahmin edebilecek misiniz size kime sorduğumuzu söyleyeceğiz ve eğlenceli bir araba yarışı bizi bekliyor."
Bazı durumlardan özel sebeplerden ailelerimiz yerine yakınlarımıza sorulmuştu. Bu güzeldi birilerinin zor durumda kalmasındansa da.
"Sercan en yakın arkadaşın Mehmet'e sorduk, evrim seninde en yakın arkadaşın Asya'ya, Aycan senin en yakın arkadaşın asenaya sorduk, yasin alican'a sorduk ev arkadaşıymışsınız, Berkan kız arkadaşın Lale, cemal danlaya sorduk, barış nisaya sorduk. Başlıyoruz."
Hepimize sorduğunda sıra aycana gelmişti.
"Evet Aycan çay mı kahve mi?"
"Aslında Asena da bilir bende barış gibi ağır kahveciyimdir kesin kahve demiştir."
"Çay demiş."
Herkes gülerken ben kaşlarımı çatmıştım.
"Barış çay mı kahve mi?"
"Ya şimdi ben kahveciyim hatta kahve içmemişsem doğru düzgün kimseyle konuşmam ama nisa ağır çaycı arada evde çaylar diye dolaşıyor hatta böyle meyveli çaylar felan içmediği tür yoktur. Bana da sürekli alıyor şimdi çay da demiş olabilir. Ama ben yine de kahve diyeyim."
"Nisa kahve demiş."
Hepimiz alkışladığımızda diğer soruya geçmiştik.
"Cumartesi mi pazar mı?"
Berkan ve ben yan yana oturduğumuz için konuşsak bile acun abi araya giriyordu.
"Evet Berkan sıra sende."
"Abi net pazar ya cumartesi de çalışıyorum ben."
"Evet pazar demiş."
"Barış cumartesi mi pazar mı?"
"Valla benimde pazar çünkü cumartesi ne nisa ne ben offum. İkimizde çalışıyoruz ama pazar günü bomboşuz. Kesin pazar demiştir."
"Hadi ya böyle ballandıra ballandıra anlattın herkesten bir haftasonu programı alayım o zaman."
Herkes yatıyoruz gibi şeyler söyleyince sıra bana gelmişti.
"Abi cumartesi akşamında nisa bana gelir o gece bayağı dizi ve belgesel izlenir pazar günü kalktığımızda güzel bir kahvaltı yaparız ama asla dışarı çıkmayız. Oyun oynarız ya da maç felan izleriz."
"Hadi ya hangi takımlısınız?"
"İkimizde Beşiktaşlıyız."
"Hiç takım kavgası da olmuyordur."
"Maça gidilecekse hiç olmuyor ama PlayStation oynarken bazen oluyor kim hangi takımı alsın falan."
"PlayStation da oynuyorsunuz."
"Abi nisaya kaç kere yenildim saymadım bile hiç girme o konuya."
"Bre barış pü be!"
Hepimiz gülerken diğer soruya geçmiştik.
"Sizi kınadığı bir huyunuz?"
"Hemen söyliyeyim mi?"
"Söyle barış çok eminsin."
"Abi bak %100 çok uyuyor demiştir eminim."
"İlginç ama doğru. O kadar çok uyuyor musun?"
"Aslında öyle geceleri çok uyumak değilde mesela bazen motorla bir yere gitmiyorsak nisa kullanıyor arabayı ben o kısa süre de bile uyuyorum ondan dolayı çok diline düştüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The beauty of the night. ||NisBar||
Fanfic"Barış Murat Yağcı kazandı!" "Nisa'm senin için!" § "Of! nisayı çok özledim." "Bende Laleyi."