Da , am revenit.
Am decis ca ar fi mai bine sa o scot din pauza.
Nu o sa postez foarte des, dar o sa incerc sa o fac.
_________________________________________
Cand am ajuns acasa primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc in bucatarie si am deschis frigiderul , eram lihnita .
Dupa ce am mancat tot ce am gasit si mi-a placut am mers sus si mi-am facut un dus bine meritat , schimbandu-ma intr-o pereche de colanti si o bluza care imi ajungea pana la mijlocul coapselor .
Am coborat scarile in fuga si am sarit pe canapea facandu-i pe toti sa tresara .
" Doamne nu esti sanatoasa ! " a spus Louis inchiandu-se si uitandu-se la mine ciudat .
" Cand am fost sa fiu si acum ? " am intrebat uitandu-ma la el
" Buna intrebare . " a spus luandu-si pozitia de ganditor
" Roxanne , cum s-a intamplat asta ? Cum ai reusit sa dispari asa ? Si unde te-ai intaplnit cu Taylor ? " ma intreaba Liam asazandu-se langa mine
" Am vazut un caine , si am vrut sa il mangai dar nu am fost atenta si am mers dupa el pana am ajuns intr-un fel de padurice si m-am asezat pe o bancuta . Apoi nu stiu de unde a aparut Taylor si m-a prins , m-a dus in acea cabana si a incercat sa dea in mine dar m-am ferit si am incercat sa scap cand nu era acolo dar nu am putut , apoi ati aparut voi . "
" Nenorocita ! Cum a indraznit sa faca una ca asta ? " spune Niall fiind cel mai revoltat dintre toti .
" Cum am putut sa fiu indragostot de asa o fiinta ? Imi mai spunea ca vrea si copi . Doamne imi este mila de viitorul sot si de copii ei . "
" Trebuie sa mergem la politie . " a spus Zayn avand maxilarul inclestat , fiind nervos si incercand ca sa se linisteasca cat de cat .
" De ce ? " am intrebat uitandu-ma la el .
" Pentru ca ceea ce a facut nu este bine si daca a facut asta o data nu m-asi mira sa o faca si a doua sau a treia oara , deci mai bine sa prevenim asta . "
" Bine . "
Am urcat iar sus si m-am schimbat intr-o pereche de jeansi si un tricou pe care scria " PINK " peste care mi-am luat un hanorac apoi mi-am incaltat tenesii .
Am coborat jos si m-am dus la masina pregatindu-ma sufleteste pentru ceea ce o sa urmeze .
M-am suit in masina langa Zayn si Harry , in fata fiind Niall si Liam iar in spatele nostru Louis .
Pe drum spre sectia de politie baieti imi spuneau sa ma linistesc si sa nu imi fie teama , ei o sa fie acolo cu mine si o sa ma ajute .
" Ok , deci cum s-a intamplat ? "
" Domnule politist , eram in parcul de distracti si am vazut un caine si am vrut sa il mangai , dar cand ma apropiam de el se indeparta si fara sa imi dau seama m-am pierdut , apoi m-am asezat pe o banca si Taylor a aparut de nicaieri si m-a luat pe sus , m-a dus intr-o cabana la marginea padurii si a incercat sa dea in mine . "
" Inteleg , continua . " ma indemna linistit
" Am incercat sa scap dar nu am putut apoi au aparut baieti si m-au scos de acolo . "
" Inteleg , o sa vedem ce putem face , o sa va anuntam imediat ce decidem soarta domnisoarei . "
Dupa alte formalitati am plecat, dar in drum spre casa o masina ne-a taiat calea si tot ce imi amintesc este tipatul lui Liam apoi...
NEGRU.
___________________________
Stiu ca nu este cel mai lung capitol.
Sper ca v-ati petrecut sarbatorile pascale bine.
Ne vedem cat de curand, sper.
V-am pupat . :* :* :*
L