__________________________________________________________________________________
Si s-a apropiat de noi cu o fata nu tocmai fericita.
"Domnule doctor spuneti-mi ca Roxanne este bine." am spus si am vazut cum da negativ din cap.
"Impactul a fost prea mare si a....a...a intrat in coma" mi-a spus si s-a uitat trist la noi.
NU NU NU!ASTA NU SE POATE INTAMPLA! SI TOTUL DIN CAUZA ACELEI *#%&*^($ DE TAYLOR! mi-am spus in gand si m-am lasat usor in jos, atingand podeaua in cele din urma.
M-am uitat in stanga si i-am vazut pe beieti blocati, furiosi, tristi.
Harry la un moment dat s-a trezit din transa si a dat cu pumnul in perete mai apoi plecand ca un fulger pe acea usa.
DIN PERSPECTIVA LUI HARRY
Nu imi vine sa cred!Asta nu se poate intampla, si totul din cauza lui Taylor, dar o fac eu sa plateascfa,acum ori niciodata! mi-am spus si am uract in masina pornind spre resedinta doamnei "CE FACETI CU SERVITOARE IN MALL" sa-i arat eu servitoare.
Oh nu, nu am degand s-o bat, doamne fereste, nu as face asa ceva unei femei nici daca mi-ar sta viata in joc.
Cat timp ma fost adancit in gandurile mele am ajuns acasa la &^#$%^ de Taylor si am ciocanit cu putere in usa.
"Da?" imi spune si cand ma vede vrea sa sara pe mine dar i-o iau inainte si ma pozitionez in asa fel in cat sa o blochez.
Am trecut pe langa ea si am intrat in casa "iubitei mele"
"Cum dracu sa faci asa ceva?Cum dracu s-o faci servitoare?Spune-mi!Cum?!" am urlat cat m-au tinut pamani si am dsta cu o faza care mi-a cazut in mana, speriind pisoiul de pe canapea.
"Oh haide Harry, asta si e!Si acea fetiscanca nu poate sa ne distruga noua relatia, nu?" spune si inceraca sa se apropie de mine.
"Asta deja s-a incheiat!" ii spun si ma apropi amenintator de ea "Dar iti jur!Daca fata aia pateste ceva din cauza ta, este vai de capu tau." ii spun si o iau la pas inapoi de unde ma venit, adica spre spital.
DIN PESPECTIVA LUI NIALL
Doctorul a pus ca viata ei e in epricol, ca doar un miracol o poate trezi din acest cosmar.
Doamne nu ea, nu!
DIN PERSPECTIVA LUI LIAM
Asta nu se poate intampla, nu noua, nu ei, de ce Roxanne?Din vina lui Taylor!
Doamne ajut-o sa iasa din nebunia asta.
DIN PERSPECTIVA LUI LOUIS
Il vad pe Harry cum da cu pumnul in perete si pleaca ca un fulger, si pot sa jur ca se duce la Taylor.
Acea fiinta merita sa sufere in cel mai rau fel posibil.
DIN PERSPECTIVA LUI ZAYN
Il vad pe Niall cum se prabuseste la pamant si incepe sa planga, ma apropi de el, il ridic si ma pun langa el, lundu-l in brate.
"Totul va fi bine bro, ai sa vezi." ii spun in incercarea esuata de al linisti.
Pana la urma izbugnesc si eu in lacrimi si ma gandesc la acea pitica.
Poate nu o cunoastem de multa vreme.
Poate nu stim daca ii place sau nu cerealele .
Poate nu stim daca ii plac morcovi sau alta leguma.
Poate nu ii stim culoarea favorita.
Poate nu am aflat multe despre ea.
Dar in astea 2 zile, a reusit sa ni se bage pe sub piele, devenind repede parte din familie.
Parte din familia noatra.
DIN PESRSPECTIVA ROXANNEI
Totul este negru.
Nu vad nimic.
Nu aud nimic.
Nu simt nimic.
Poate ca asa imi este soarta, poate ca asa e mai bine.
Dar, de-odata imi apar imagini in fata ochilor cu baietii, pe hol, plangand.
De ce ar plange? Ma cunosc doadr de 2 zile.
In fata ochilor imi apare o imagine cu cea mai buna prietena a mea care a murit in urma cu 4 ani, calcata de o masina, lafel ca mine.
"Roxanne trebuie sa te trezesti!Ei au nevoie de tine!El are nevoie de tine!Eu am nevoie de tine!Acolo,nu aici!" mi-a spus si a disparut.
____________________________________________________________________________________
Sper sa va placa :D
Kisses from L! :*:*:*: