Cap 17

471 31 8
                                    

Totul era negru. Nu vedeam,nu simteam nimic. Am murit? Sunt in coma? Unde sunt baietii? Ce s-a intamplat?
Mii de intrebari si nici un raspuns care sa ma ajute acum.

Am simtit cum incep sa imi simt mana,  apoi cealalta mana, apoi picioarele si incet incet am reusit sa imi deschid ochi.

Alb.
Totul este alb si miroase a spital si a produse medicinale.
Sunt intr-un spital.
Dar unde sunt baietii?

Mi-am intors capul si acolo erau.
Intinsi pe alte paturi de spital, ca mine,legasi la diferite aparate care ii ajuta sa respite.

De ce sunt asa?

Trecerea...masina...accidentul
Am facut accident!

Niall a miscat capul si s-a intors spre mine. Mi-a zambit si a intins mana. Mainile noastre impreunandu-se.
" Imi pare rau." a spus trist"De ce? Nu e vina ta. "
".Ba este, daca nu eram nevoiti sa plecam poate ca asta nu se intampla. "
" Niall nimeni nu putea prezice ca asta se va intampla. "
" Da, dar. "
" Nici un dar, am incheiat discutia. "
Am incercat sa il opresc sa se invinovateasca,  nu avea nici o vina, de ce s-ar invinovati ? Mi-am intors capul spre ceilalti si i-am vazut uitandu-se zambind la noi.
De cat timp stau acolo asa?
"  De cat timp stati acolo asa ? "
' De ceva vreme. " raspunde Harry chinuindu-se sa vorbeasca.
" Harry pune-ti masca inapoi, acum. "  s-a auzit o voce dinspre usa si ne-am indreptat toti privirile intr-acolo, vazandu-l pe Simon intrand uitandu-se la noi toti.
***
"Sigur o sa fiti bine?"ne intreaba Simon pentru a suta oara.
"Daa!"i-am raspuns toti in cor plictisiti.
''Bine, daca aveti nevoie de ceva, sa ma sunati.''a spus indreptandu-se spre usa.
"In sfarsit!"mormaie Liam aruncandu-se pe canapea,langa mine, facandu-ma sa rad.
A trecut o saptamana de la incident iar noi ne insanatosim foarte repede. Ceva ciudat.
***
Astazi mama mea vine sa vorbim, sa imi spuna de ce m-a parasit si cum.
Daca se asteapta sa o iert, se inseala asa tare.
Nu o voi ierta. M-a lasat singura timp de 4 ani.
Vreau doar sa vad ce are de spus, macar atat.
"Iulia o sa vina incateva minute. Esti sigura ca vrei sa faci asta?"ma intreaba Niall ingrijorat
"Da, trebuie sa o fac. Nu se poate sa ma ascund de ea pentru totdeauna. In plus, este iubita ta, trebuie sa o ascult cel putin."
Am auzit soneria de la usa si m-am pregatit psihologic pentru ceea ce va urma.
"Roxanne!"

Niall Horan is my father? [Niall Horan f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum