O noua poveste, speram sa va placa.
Din perspectiva lui Roxanne.
Aceiasi strada,aceiasi oameni,aceiasi eu.Sau poate nu. De 3 ani hoinaresc singura pe strazile Londrei deoarece mama mea,care acum nu stiu unde e, m-a pierdut pe cand aveam doar 7 ani.Exact acum am 10 ani si sunt hoinara strazilor la care oameni se uita ciudat doar pentru ca nu sunt ca ei."Care-i treaba voastra?" imi repet mereu in gand.
Imi petrec viata plictisitoare alaturi de alti copi ai strazi care au fost abandonati.
Sunt implicata in diferite batai,la scoala nu ma duc si nu-mi pasa ce se spune despre mine.
***
Intr-o dimineata ma duceam spre acelasi local care, din putinul care-l are imi da si mie si de-odata,o masina se opreste la doar 1 metru de mine.
Din ea iese un baiat blond, inalt si frumos si se grabeste spre mine.
"Hei!Esti bine?"
"Da sunt bine." ii spun si incerc sa ma indepartez dar nu reusesc ca glasul calm al blondului se aude iar.
"Unde e mama ta?"
"Mama mea?Nu stiu." am spus cu greu si in secunda urmatoare am inceput sa plang.
Simt cum doua brate mari ma imbratiseaza si ma aduc la pieptul blondului misterios,care se pare, are mila de mine.
Brusc m-am tras din bratele lui si i-am spus:"Nu am nevoie de mile ta!Nu am nevoie de mila nimanui!" si apoi am luat-o la fuga spre....nicaieri.
Mi-am intors capul pentru o secunda si l-am vazut cum fuge dupa mine.
La un momendat,la o curba simt cum sunt luata pe sus si pusa pe umarul strainului.
"Lasa-ma!"
"Nu!Tu vi cu mine la Nando's deoarece mie foame si vreau sa stiu mai multe despre tine."
"Dar nu vreau!"
"Dar vi!"
Si sunt dusa de el catre un fast food unde intram si ma aseaza pe un scaun, la o masa de langa geam, el asezandu-se in fata mea.
Ridica mana si o flutura atragand atentia unui chelner apoi ii spune:
"Doua meniuri te rog!"
Chelnerul da aprobator din cap si se intoarce spre tejgeaua magazinului.
"Deci, spune-mi mai multe despre tine." imi spune bland.
"Numele meu este Roxanne Smith si am 10 ani, de 3 ani hoinaresc singura pe starzi din cauza maamei mele care m-a pierdut din "neatentie" si care m-a lasat balta in voia sortii.Acum spune-mi si tu despre tine.De ce m-ai adus aici?De ce ti-e mila de mine?De ce?"
"Mila imi este de tine pentru ca esti simpatica si ai nevoie de un camin unde sa stai si unde sa mananci.Esti cam slaba."
"Numele tau?" am intrebat lundu-mi sucul ce mi l-a adus chelnerul acum 2 minute cand eram prea adancita in discutia asta.
"Niall Horan,imi pare bine"
"Deasemenea."
"Uite ce este Roxanne, vreau ca tu sa vi cu mine, sa locuiesti cu mine si cu restul..."
"Restul?Care restul?" am intrebat putin speriata
"Eu fac parte dintr-o trupa One Direction, ai auzit de ea?"
"Da am auzit."
"Eu stau cu acei baieti din acea trupa intr-o casa nu prea departe de aici."
"Aha" i-am spus gandindu-ma la lucruri neinteresante.
"Deci ce zici?Vi sa locuiesti cu noi?"
"Nu pot."
"De ce?"
"Deoarece sunt o simpla fata a strazilor, un copil nedorit de nimeni, nu vreau sa iti fac probleme"am spus si mi-am lasat capul in jos, bautura devenind mult mai interesanta.
"Nu imi faci probleme.Mi-ar placea sa vi sa locuiesti cu noi,mi-ar placea sa te adopt."
"Sa ma adopti?Adica sa devi tatal meu?"
"Da asta ar insemna"
"Okk"
"Bun, dupa ce mananci tot mergem."
"Hei nu-ti lua rolul asta prea in serios ca nu-ti sta bine."
"Bine bine, gata "
Dupa ce am terminat tot de mancat ne-am ridicat si am iesit intreptandu-ne spre masina lui.
"Si daca nu ma vor accepta?"
Mi-a zambit si mi-a spus:"Nu si baieti astea.Ai sa vezi!"
Drumul a fost unul linistit, iar cand am ajuns....
Votes.
Kisses!:*:*:*:
L