Cap 11

986 68 7
                                    

Stiu ca nu am mai postat de mult si chiar imi pare rau pentru asta.

Sper sa va palca capitolul acesta . So....da.

______________________________________

"Nu!" a spus pentru a nu stiu cata oara Niall

"Dar de ce?" am intrebat incercand sa scot ceea ce vroiam de la el.

"Nu te las sa faci asta, poate fi periculos."

"Doamne Niall, ce poate fi periculos la balet pentru numele morcovilor." am spus exasperata

"Nu stiu.Dar nu o sa te las sa faci balet."

"Dar..."

"Nici un dar, am incheiat discutia."

M-am intors suparata imaginandu-mi cum imi iese fumul pe urechi.

Am trantit usa tare, asigurandu-ma ca a auzit-o si m-am trantit in pat dand drumul raurilor de lacrimi care am incercat sa le tin in fata lui si care acum m-au doborat.

De ce nu ma lasa?Nu e ca si cum am sa imi sparg capul facand cateva piruiete.

Am auzit usa deschisandu-se dar nu m-am ridicat.

"Daca ai venit sa iti ceri scuze pentru ca nu ma lasi sa fac ceea ce imi place ti-ai pierdut timpul si energia sa urci scarile si sa te opresti la usa mea si apoi sa o deschizi." am spus cu capul in perna si eram sigura ca nu m-a inteles in totalitate.

"Defapt sunt eu." a spus si am putut recunoaste vocea lui Harry

M-am rostogolit pe spate si m-am ridicat putin in capul oaselor, rezemandu-mi spatele de spatarul patului.

"Ce cauti aici?" am intrebat ridicand intrebator o spranceana.

"Am venit sa aflu motivul certei voastre." a spus si s-a alaturat langa mine in pat, luand aceiasi pozitie.

"Cea cu Niall?" am intrebat si m-am uitat la el.

A aprobat din cap si mi-am intors capul si inspirand o gura mare de aer, am spus.

"Vreau sa ma duc la balet, si nu ma lasa." am spus trista

"De ce?"

"Nu stiu, crede ca o sa ma ranesc, sau ceva de genul."

"Dar de ce vrei sa te duci la balet?"

"Sti ca m-am pierdut de mama la 7 ani nu?" am spus si a aprobat din cap "Ei bine stiu ca atunci cad era mica, bunica, care la randul ei a fost balerina, o ducea la balet, si nu stiu de ce, poate pentru ca simt ca as fi mai aproape de ea, sau nu stiu, dar stiu ca vreau sa merg la balet, si ceea ce ma enerveaza e ca Niall nu crea sa ma duca pentru ca ii este frica de ceva ce nu se va intampla.Adica sa fim seriosi, cine s-ar accidenta intr-un studio de dans, facand balet? am incheiat sarcastica

"Dar....te gandesti ca face asta din frica?"

"Frica?De ce frica?"

"Frica sa nu te vada ranita, poate sa iti rupi un picior sau ceva de genul."

"Da poate, dar nu o s-o fac."

"Bine, o sa discut eu cu el.Dar acum ce ai spune sa ne uitam la un desene?" intreba si ridica din sprancene in mod repetat.

"Oh nu!" am spus si am vrut sa sar din pat dar m-a prins la timp si m-a trantit in pat gadilandu-ma.

"Gata!Ma uita la desena!Gata!" am spus invinsa

S-a lasat  langa mine si mi-a zambit invingator.

Eu doar i-am scos limba.

***

Nu stiu ce s-a mai intamplat aseara dar stiu sigur ca am adormit dupa al 10-lea episod de desene.

M-am trezit buimaca si m-am uitat prin camera vazand totul o dezordine mare.

Mi-am intors capul in toate partile si eram singura.

Am oftat si am coborat lenesa din pat, mergand la baie si schimbandu-mi hainele.

Cand am coborat toti erau pe canapea si radeau.

"Ce e asa amuzant?" m-am facut auzita 

Imediat toti si-au intors capul spre mine privindu-ma ciudat.

"Trebuie sa vorbim." a spus Niall serios si s-a ridicat de pe canapea si a mers spre bucatarie.

M-am indreptat si eu spre bucatarie si am incercat din rasputeri sa nu ma uit amenintatoare spre Harry, dar bine inteles ca am esuat.

M-a privit nevinovat si a incercat sa se ascunda de privirea mea.

O sa mi-o platesti, Styles!

"Deci?"

"Da deci, o sa te duc la balet." a spus Niall si nu am mai asteptat altceva si i-am sarit in brate tipand atat de tare incat au venit doi paznici de afara tematori.

Doamne ce oameni.

"Dar..." a inceput Niall dinou, de ce trebuie sa existe mereu un dar?

"Trebuie sa imi promiti ca vei avea grija sa nu patesti nimic stupid."

"Iti promit" am spus  si i-am sarit dinou in brate agatandu-ma de gatul lui si razand de gluma lui de a-mi da drumul.

Dar tot o sa ma razbun pe Harry, nu pot s acred ca ia spus asta lui Niall.

O sa vada el.

Numai sa astept momentul perfect.

   

Poate il fac sa il faca pe Niall sa mergem in excursie.

Asta nu este o idee rea.

__________________________________________________

Niall Horan is my father? [Niall Horan f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum