Harry s-a indepartat de noi si a sunat-o pe ...acea Taylor sau cum au zis ca se numeste.
Ce este neinregula cu ea? Ce le-a facut? De ce nu o suporta?
Dupa ce a terminat conversatia ne-am mai plimbat prin magazine si am vazut ceva ce imi place.
"Niall?" am spus si am facut fata mea de catelus adorabila
"Da?"
"Vreau aia." am spus si am aratat spre o sapca neagra si pe ea era scris mare cu alb "BOY".
"Aia?" a intrebat uitandu-se tot spre sapca.
"Da."
"Ok."
Am intart in magazin si vanzatoarea ne-a dat-o.
Cand a intins pachetul cu sapca si sa ia cardul din mana lui Niall s-a uitat in sus si a ramas blocata.
Mda...sa ghicesc era directionera?Da asta e! Si adevarul este ca arata chiar bine si nici batrana nu e.
Are in jur de 20 de ani, mai mult nu cred.
Dupa ce a platit sapca aceea si o pereche de convers pe care i-am vazut si mi-au placut am iesit din magazin.
Chiar cand am iesit noi din magazin, pe usa principala a intrat o fata blonda, in rochie roz cu sclipici si tocuri de 20 cred.Avea c.c.a 20 g de machiaj pe fata si o poseta cam...iui!
Cand au vazut-o baieti si-au dat ochi peste cap si s-au asezat in linie dreapta.
"Buna si voua!" a spus fata ciudata.
Baieti iar si-au dat ochi peste cap, zambind trist.
"Si tu?Cine esti?"
"Roxanne!Imi pare bine." am spus si am intins mana
"Da da..bine."
Si-a ridicat privirea de pe mine si s-a uitat la baieti.
"Baieti, nu stiam ca v-ati luat servitoare.Ce cautati cu ea in mall?"
Cand am auzit m-am intristat si am luat-o la fuga spre iesire,iesind in strada.
Am luat-o la fuga spre strada si nu m-am asigurat.
De odata....
Din perspectiva lui Niall
Ce a zis?
"Ce ai zis?! Cum iti permiti? Odata sa o mai jignesti si eu te iau de paru tau plin de fixativ si extensi si sterg toata casa cu tine.Ai inteles?!"
Eram deja nervos, cine stie unde s-a dus, cine stie ce a facut.
Am plecat de acolo in cautarea lui Roxanne, nu putea pleca asa departe.
Din perspectiva lui Liam
Dupa ce Niall a tipat la Taylor, ea s-a uitat neinteresata la el si s-a intreptat spre Harry, sarind-ui acestuia in brate.
Cum poate sa o suporte?
Si ea cum a putut sa zica asa ceva?
Din perspectiva lui Harery
Imediat dupa ce a jignit-o Roxanne a luat-o la fuga, ea stie unde iar dupa ce Niall a tipat la Taylor si a plecat, ea mi-a sarit in brate.
Gata!Nu o mai suport! S-a terminat!
M-am uitat la baieti care au luat-o pe urmele lui Niall.A sosit momentul.
"Taylor, uita-te la mine.Cum iti permiti?"
"Dar ce?Nu asta e?"
"Nu." i-am spus si am dat-o de pe mine continuand
"Gata!Nu te mai suport!S-a terminat!" i-am spsu si am plecat si eu dupa baieti incercand sa ii gasesc.
I-am vazut pe toti in jurul cuiva/ceva in mijlocul strazii.O nu!
Din persectiva lui Roxanne
Nu am fost atenta cand sa trec strada datorita lacrimilor care imi curgeau continuu din ochi asa ca nu am vazut masina care a intrat cu forta in mine.
Nu vad nimic....nu simt nimic...nu aud nimic....nimic.
Din perspectiva lui Niall
Am vazut multi oameni stransi in mijlocul strazii si m-am dus si eu...Sper doar...Nu!
Cand m-am apropiat era ea...intinsa pe jos...
****
Eram in holul spitalului de prea mult timp....nu stim nimic....doar ca a intart pe usa aia si nu a mai ieist.
A ieist un doctor si....
Sper sa va placa si va multumesc ca imi cititi povestea!
Scuze pentru fani :o3
Kisses!! :*:*:*:*