Cap 10

1K 73 2
                                    

De 3 zile stau numai in casa si deja nu mai pot de plictiseala, baieti imi interzic orice, nu am voie sa fac aia, nu am voie sa fac aia, nici aia, nu am voie sa parasesc teritoriul casei si tot asa.

 

Astazi tot ce am facut a fost sa cobor jos, sa imi mananc micul-de-jun si am urcat inapoi in camera, sa fac ceea ce faceam si pana acum, sa ma plictisesc.

Mi-a lasat doar Ipod-ul, sa pot asculta muzica, si asta fac de cateva ore incoace, incercand din rasputeri sa nu ma arunc pe geam de plictiseala.

 

Baieti sunt plecati la un interviu si vin abia seara, dar normal ca nu m-au lasat nesupravegheata, cativa oameni sunt in inconjurul casei fiind siguri ca nu ies din casa sau ca nu fac alte lucruri " interzise " cum mi-a spus Harry ca se numesc.

 

Dar ei credeau ca o sa stau inchisa in pereti astia 4? Oh nu, se inseala amarnic, trebuie sa fac ceva.

Dupa aproximativ 20 de minute de gandire, ideea m-a lovit ca o minge in stomac, si chiar a durut.

Am hotarat sa alerg bodyguarzi pe care i-a lasat Louis aici, asa ca m-am inarmat cu pistoale cu apa si am iesit afara, incercand sa nu dau de banuit.

M-am dus in spatele unuia si am inceput sa-l stropesc pana s-a intors si apa i-a ajuns in ochi, apoi am luat-o la fuga cu el pe urmele mele, eu facand lafel altuia.

Acum eram la a3-a tura a casei cu 5 bodyguarzi dupa mine care incercau sa ma prinda, radeam atat de tare, incat era sa ma lovesc de coltul casei din greseala, apoi m-am impiedicat, cazand la pamant cu mana stanga sub mine.

Cei 5 barbati s-au apropiat de mine si au incercat sa ma ridice dar n-am putut, bratul ma durea ingrozitor si am izbucnit in plans, cerandu-i unuia dintre ei sa il sune pe Niall.

"Doamnule, este o urgenta..." a spus acesta temator.

"Ce? Spune-mi ca Roxanne e bine..." am auzit vocea lui Niall care urla in difuzor la omul fara vina care se uita cu teama la mine.

"Pai avea chef de joaca, si ne-a alergat cu pistoale cu apa, si a cazut lovindu-se la brat, acum sta jos si plange." a spus de data asta lasandu-se in jos la mine si intinzandu-mi telefonul

"Niall..." am spus cu glas stins

"Scumpo nu te teme, acum plecam si venim acasa." a spus Niall grabit si a putut auzi usa inchizandu-se.

"Ok." am spus si am inchis apelul, intinzandu-i telefonul inapoi omului.

****

"Scumpo ce e?" intreaba Niall asezandu-se jos

"Bratul..." am spus tinandu-l strans la pieptul meu incercand sa linistesc durerea.

"La spital!Acum!" a spus Louis si am simtit cum sunt luata pe sus.

Mi-am lasat capul pe umarului meu, durerea fiind sfasietoare.

El mergea cu mine in brate, in spatele nostru find restul.

***

Imediat ce am ajuns la spital am fost dusa intr-un salon unde mai multi doctori se pimbau pe langa mine, incercand sa ma linisteasca.

Dupa ce mi-au pus un ghips la mana si mi-au dat un mic calmant pentru dureri am iesit afara unde stiam ca va urma al 3-lea razboi mondial.

"Ce a fost asta?" a spus Niall autoritar

"De ce ai facut-o?" intreaba si Liam alaturandu-se lui

"Pentru ca....pentru ca ma plictisisem, nu m-am mai uitat la televizor 3 zile, afara nu ma lasati si nu aveam ce face, am incercat doar sa ma distrez in curtea casei, si cum voi nu erati acasa si nu aveam cu cine am ales sa ma joc cu bodyguarzi.Si e vina lor ca m-am impiedicat, ma alergau si incercam sa ma feresc de ei si nu am fost indeajuns de atenta." am spus si am lasat capul in jos simtind cum imi curg lacrimile pe obrazi calzi pe care se uscau alt rand de lacrimi.

"Gata baieti!Ajunge!" a spus Zayn deodata venind langa mine, asezandu-si o mana in jurul meu.

"Are dreptate!Are doar 10 ani, ce ati vrea sa faca un copil de 10 ani fara televizor si toate cele, singur in casa?"

"Ai dreptate" a spus Harry si s-a alaturat si el in partea mea stanga punandu-si si el bratul in jurul meu, parca aparandu-ma de ceilanti.

"Eu votez sa ii suspendam pedeapta." a spus Zayn si a ridicat mana care nu era inconjurata in jurul meu, in sus.

"Si eu." a spus Harry facand acelasi lucru.

"Bine, ii suspendam pedeapsa, dar cu o conditie." a spus Niall uitandu-se la mine

Imi venea sa sar in sus si nici nu am fost atenta cand vocea mea a vorbit.

"Care?" am spus nerabdatoare s-o aud

"Mai usor cu farsele." a spus autoritar

"Da sa traiti." am spus si mi-am pus mana la tampla, precum soldati.

Am obtinut de la ei un rand de chicoteli, exact ce vroiam.

______________________________________________

Acesta este nextul, sper sa va placa.

Kisses from L :*:*:*

 

 

Niall Horan is my father? [Niall Horan f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum