Cap 7

1.1K 81 4
                                    

Dupa alte cateva ore de inregistrat ne'am  indreptat spre iesire.

Imediat ce am iesit am fost orbita de bliturile acelea care te fac sa cazi din picioare.

Ei cum rezista.

*Nota mintala:Intreaba-i cum rezista*

Imediat ce am ajuns la masina am fost prima care a intrat in ea si am asteptat sa ajungem acasa, unde totu-i cald si bine...alea, alea.

Acasa nimic nu se schimbase, aceiasi sufragerie spatioasa, aceiasi bucatarie goala, aceleasi camere.

CAMERA MEA!

Am bughit-o pe scari mai speriindu-i pe baieti si aproape cazand in nas.

Bun!Nu au umblat!Totul pare ok.

M-am reintors jos calma.

"Mi-e foame." am spus la unison cu Niall

Ne-am uitat unul la altul ciudat si restul la noi si am izbugnit toti in ras.

Ne-am indreptat spre bucatarie inca razand si ne-am asezat la masa mancand spaghete facute de profesionista bucatareasa a baietilor.Pe cine pacalesc?Harry le-a facut.

Dupa ce am terminat de mancat am strigat cat m-a tinut gura

"VREAU IN PARC!"

"NIALL TE DUCE." au strigat toti la unison si Niall s-a ridicat luandu-si cheile telefonul si geaca.

M-am ridicat si eu zambind si mi-am pus pe mine geaca neagra si mi-am incaltat tenesii.

In parc am ramas la leagane in timp ce Niall s-a dus sa ia inghetata.

Nu stiu ce a facut dar a stat ceva timp.

Cand a venit era tot un zambet si nu m-am putut abtine si i-am spus:

"Niall e ceva ce ai sa-mi spui?"

"Nu de ce crezi asta?" mi-a spus el intinzandu-mi inghetata de ciocolata, preferata mea.

"Pai de ce esti asa zambitor?"

"Nu am voie."

"Ba da.Dar nimeni nu e bucuros fara un motiv deci spune-mi!"

"Bine, bine.Am intalnit o fata, si sambata  seara am o intalnire cu ea." a spus zambetul marindu-se.

Cand am auzit am facut ochi mari si am sarit de pe leagan pe el.

"Niall are  o intalnire." am repetat ridicandu-ma de pe el si luand-o la fuga prin jur el fiind in spatele meu.

***

 

Am plecat spre casa gandindu-ma cum sa-mi fac intrarea si cum sa tip in cat ma tin plamani despre intalnirea lui Niall.

"Te rog te rog nu spune in gura mare si acasa."

"Tu citesti mintile oamenilor?"

"Nu."

"Atunci?"

"Am ghicit?"

Niall Horan is my father? [Niall Horan f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum