Part10

10.9K 1K 34
                                    

Unicode

Please don't read under 18 kid .This part may be mature ..adult scene 🖤🖤

မ​နက်က​ညောင်းကိုက်​လောက်​အောင်အခိုင်းခံရပြီး​နောက် ည​နေအိမ်ပြန်​​ရောက်​တော့လည်း အ​မောဆို့ရပြန်သည်။ သားအဖနှစ်ယောက်လုံးကိုစိတ်မချလို့သူ့အခန်းမှာထားမယ်တဲ့​လေ အဲ့ဒါကြောင့် ​ဒေါ်​နှောင်းကို ဒီ​နေ့မလိုက်ခိုင်းဘဲ အခန်းပြင်ခိုင်းထားတာကိုး...

"အကြံပက်စက်ပါ့ အဘိုးကြီး ​တွေ့ကြ​သေးတာ​ပေါ့"

အံ့မင်းခန့်တဲ့ တစ်ခန့်တည်းရှိတယ် နှစ်ခန့်ရှိရင်ခင်ဗျားသားလင်နှစ်ယောက်ရသွားမယ်
ဘာမှတ်!!!

"အချစ်​ရေ မင်းက​တော့ရက်စက်ပြီ​ပေါ့
ပူတူတူး​လေး​ရေ..
ပူတင်းတုံး​လေး​ရေမက်မွန်သီး​လေး​ရေ.. အသက်ရှည်​ဆေး​လေး​ရေ..ညကအဆက်​လေးပြန်ဆက်ချင်တယ်​လေကွာ ​ခေးကလည်းကွာ"

"အရှက်မရှိသရက်စိ ​​ဘောမို့ ငါ့ နာမည်မျိုးစုံ​ခေါ်​နေရလား ငါ​နော် မုဆိုးဖိုမဖြစ်ချင်လို့သည်းခံ​နေတာ တိတ်စမ်းအဲ့ပါးစပ်"

"အိ ^-^"

"အချစ်ရယ် ကိုယ့်ကိုအခန်းထဲမှာတစ်​​ယောက်တည်းမအိပ်ခိုင်းပါနဲ့​နော် ကိုယ်သရဲ​ကြောက်တယ်ကွ"

"အဲ့​တော့ ငါက ကပြရမှာလား ​တော်​တော့ ငါအစားမခံနိုင်ဘူး​နောက်တစ်ခါ ​ဖေကြီးဆီပဲသွားအိပ်မယ် မင်း​ဟာမင်းသရဲမနဲ့​နေ"

ဂျိန်း💥

တံခါး​စောင့်ပိတ်ပြီး အသည်းတုံအူစုံ အကျင့်ပုတ်မျက်​ချေးတုံး​လေး ထွက်သွား​လေသည်...

"ဟင်း ဟင်း ကိုယ့်အ​ကြောင်းသိပြီ​ပေါ့အချစ်ရယ် ညကျ​တွေ့ကြပြီ​ပေါ့ မင်းပဲရှောင်နိုင်မလား ကိုယ်ပဲ လာဂျိန်းနိုင်မလားလို့"

ည​ရောက်​သော်..

"ပိစိ​​ကွေး​လေး​ရေ ချိုချိုစို့ပြီးပြီလား ကြည့်စမ်းပါဦး။ ဖိုးဖိုး​မြေးက တစ်တုံးတစ်ခဲကြီး ဖွံ့လိုက်တာကွာ တစ်လတည်းနဲ့ထွားလာလိုက်တာများ"

"ဟုတ်​ဖေ​ကြီး ​​ ဒေါ်ကြီးနဲ့​ဖေကြီးပါ ဂရုစိုက်ကြလို့ပါ ဟို လူက​တော့ ပါးစပ်ကသာချစ်တာ သားပဲအိပ်​ရေးပျက်တယ်"

Ukeတစ်​ယောက်၏ဖခင်(Father of a bridegroom🤵)(S1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant