Yanımda hiç durmadan konuşan Da Eun'a göz devirdim. Sanki Dünya tarihinde işinden kovulan ilk insanmışım gibi davranıyordu. Ben ne yapayım müşteriler aksiyse? Tutturmuş niye sizde kırmızı hediye kutusu yok diye! Saçmalığa bak! Yoksa yok! Git başka marketten al! Sanki zorla getiriyoruz!
DE: Bak, evin kirası da yaklaşıyor. Ödeyemezsen, ev sahibi seni kovacak. Niye çenene sahip çıkmıyorsun ki sen?
Evde ev olsa.. Köpeği bile bağlasan duramaz burada. Duvarlar nemli olduğu için ev leş gibi kokuyor. Banyo musluğundan su damlıyor. Üstelik kapılar gıcırdıyor. Beni bu evden çıkarsa kendi kaybeder.
DE: Bir şey demeyecek misin?
Yarım saat konuşmanın ardından nihayet aklına gelmiştim.
HR: Sen benim yerime konuşuyorsun, zaten. Bana gerek kalmıyor.
DE: Ahh.. Ha Ru, ben seninle ne yapacağım? Neyse, bana minnettar olmalısın ki, senin için yeni iş ilanları buldum.
Telefonunu çıkarıp bir kaç şey yaptıktan sonra bana uzattı.
HR: Yine mi market? Ben, Yoon Ha Ru. Bir daha markete adımımı bile atmam.
Bir az daha gezindi.
HR: Giyim mağazası çalışanı mı? Hayır, getir-götür işi yapamam.
Birini daha bana gösterdi.
DE: Çocuk bakıcılığı?
Yüzümü buruşturdum.
HR: Hayır, çocuklardan nefret ederim. Sür-
DE: YAH! AYIN SONUNDA NE YAPACAKSIN O ZAMAN?! HEMEN BAŞ VURUYORUM, O KADAR!
Bir anda bağırmasıyla tırsmıştım.
DE: Telefon numarası da varmış. Ben konuşurum.
Numarayı tuşlayıp kulağına götürdü ve konuşmaya başladı. Bense, onu dinleyemeyecek kadar düşünceliydim. Çocuk bakmak mı biliyorum ben? Bir güne kalmaz kovulurum, zaten. Ayrıca sinirli biriyim, ben. Öyle çocuk nazıyla oynayıp, tasmamı ona veremem.
DE: Tamamdıır.. konumu atacaklar, şimdi. Hadi hazırlan. Güzel bir elbise giyin. Makyaj ve saçı ben hallederim.
HR: Elbisem yok.
DE: Ne?!
Omuz silktim.
HR: Elbisem yok, Da Eun.
DE: Bir kadının nasıl elbisesi olamaz, anlamıyorum.
Klasik Da Eun yakınması!
DE: Neyse, giderken alırız. Şimdi makyajını yapalım. Nerede malzemeler?
HR: Yok.
DE: Sen kadınlığın yüz karasısın, Yoon Ha Ru. Bize gidelim.
Taksi çağırıp ilk Da Eun'ın evine gittik. Bir saate bana elbise ayarlamış, makyaj ve saçımı yapmıştı. Aynadan kendime baktığımda güzel görünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk bakıcısı
FanfictionŞaka mı bu? Çocuk bakıcısı diye işe girmiştim ama baktığım çocuk 24 yaşında genç bir erkekti! Başlangıç:03/07/20 Bitti:09/08/20