Araba durduğunda gözlerimi Eun Sol'dan çekip cama döndüm. Evimize varmıştık. Kapı açıldığında dikkatlice arabadan indik. Baek Hyun da arkadan çantayı aldığında eve doğru yürümeye başladık.
Kapıyı çaldığımız gibi ikili hemen açmıştı.
DE: Hoşgeldiniz..
YS: Oow, bebek çok tatlı..
HR: Sessiz olun, uyuyor..
İkisi de başını sallayıp geçmemiz için yer verdiler. Ayakkabımızı çıkarıp eve girdik.
YS: Aç mısınız?
BH: Yok, uyuyacağız..
Başını salladığında odamıza çıkmıştık. Eun Sol'ü yatağın üstüne bırakıp dolaba yaklaştım. Kapısını açıp elime tişört aldım.
BH: O benim değil mi?
Sesini duyduğumda ona döndüm.
HR: Evet. Benimkiler bana gelmediği için seninkileri giyiniyordum.
BH: Ne zamandır?
HR: Mmm.. neredeyse bir aydır.. ama rahatsız olduğunu düşünmemiştim..
BH: Hayır, giyinebilirsin.
Yerine koyacakken sesini duyup tekrar ona döndüm.
BH: Bir süredir kıyafetlerimin üstünde kokunu hissediyorum ve bu çok hoş.. istediğini giyinebilirsin..
HR: Tamam..
Elime eşofman altı da alıp üstümdekileri değiştirdim. Ona döndüğümde Eun Sol'ü izliyordu.
HR: Kucağına almayacak mısın?
Başını kaldırıp bana baktı.
HR: Hastanede de kucağına almadın. İstemiyor musun?
BH: Çok istiyorum ama o çok küçük. Zarar vermekten korkuyorum..
HR: Sen onun babasısın. Nasıl zarar verebilirsin ki? Al hadi..
Başını sallayıp dikkatlice kucağına aldı. Eun Sol ağlamaya başladığında korku dolu gözlerle bana baktı.
BH: Ağlıyor, Ha Ru.. Bir şey yaptım. Ona zarar verdim. Bir şey oldu..
Yaklaşıp elimi kolunun üstüne koydum.
HR: Sakin olsana.. bebek o. Tabii ki ağlayacak. Seni tanımaya çalışıyor..
BH: Öyle mi?
HR: Öyle..
Eun Sol sustuğunda bana bakıp gülümsedi.
BH: Sustu.. beni tanıdı mı? Babası olduğumu bildi mi?
HR: Tabii ki tanıdı..
Yatağa oturup kızımızı izlemeye başladık.
BH: Niye böyle görünüyor?
HR: Nasıl?
BH: Rengi koyu kırmızı.. uzaylıya benziyor..
Gözlerimi kırpıştırıp ona baktım.
HR: Hiç bebek görmedin mi?
BH: Hayır, görmedim..
HR: Kırmızı olması normal. Bir kaç ay sonra normal ten renginde olacak. Çok güzel görünecek..
Başını salladığında tekrar ona döndük.
HR: Nasıl hissediyorsun?
BH: Bilmiyorum.. onu.. korumak istiyorum. Her şeyden ve herkesten.. aramıza katılalı üç gün oldu ama ona karşı içimde büyük bir sevgi var. Seni de çok seviyorum ama bu daha başka bir hiss.. sen benden daha güçlü olduğun için çokta sorumluluk hissetmiyordum. Ama şimdi fazlasıyla sorumluluk hissediyorum. İkinizi de korumak istiyorum..
HR: Bunun nasıl olduğunu biliyorum. Aynı şeyleri ben de hissediyorum. O çok masum.. çok güzel..
BH: O bizim bebeğimiz.. bu çok güzel.. içimde o kadar çok mutluluk var ki anlatamıyorum. Kelimeler yetmiyor. Çok teşekkür ederim. Seni çok seviyorum, Ha Ru..
HR: Ben de seni çok seviyorum, Baek Hyun.. bebeğimizi yatağına bırakalım..
Başını sallayıp ayağa kalktı. Eun Sol'ü dikkatlice yatağına bıraktığında yatağı açıp uzandım. Üstünü değiştirip ışığı kapattı. Yanıma uzandığı gibi sarılmıştı.
BH: Uzun zaman sonra rahatça sana sarılabildim..
HR: Sen yine arkadan sarılabiliyordun. Ben onu bile yapamıyordum.. sadece karnımın üstündeki ellerini tutuyordum.
Yüzümü boynuna gömüp kokusunu içime çektim.
BH: Ha Ru yapma, huylanıyorum..
HR: Ciddi olamazsın.. hala mı?
Tekrar kokusunu içime çektiğimde titremişti.
BH: Ha Ru, yapmaa..
HR: Tamam, ben de öperim o zaman..
Boynunu öpüp göğsüne yaslandım.
HR: Çok yorgunum. Beni uyandıranı döverim.
BH: Beni de mi?
HR: Sana asla vurmam.. bu Da Eun ve Yong Sun'a özel..
BH: Hiç değişme, Ha Ru. Senin her kese sert davranmanı seviyorum.
HR: Neden?
BH: Kimseye yüz vermiyorsun. Bu yüzden sana çekinerek yaklaşıyorlar. Ama ben olduğumda çok sakinsin..
HR: Sana bağıramam ki.. kızamam da.. sen benim hala ilk zamanlardaki tanıdığım çocuk Baek Hyun'sun. Masum Baek Hyun..
BH: Sen de hala benim koruyucumsun.. seni seviyorum, Ha Ru..
Saçlarımı öptüğünde kollarımı sıkılaştırıp gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk bakıcısı
FanficŞaka mı bu? Çocuk bakıcısı diye işe girmiştim ama baktığım çocuk 24 yaşında genç bir erkekti! Başlangıç:03/07/20 Bitti:09/08/20