SM1576 had wat meer hoofdstukken online staan dan de vorige reviews die ik gedaan heb dus ben ik daadwerkelijk een week aan het lezen geweest ipv dat ik alles in een avond er doorheen gejast had.
Doordat mijn geheugen echt Suuuper slecht is en ik al niet meer weet wat ik gisteren gedaan heb zal deze review ook wat minder ingaan op de details dan je misschien van mij gewend bent. Maar voor detail opmerkingen moet je sowieso waarschijnlijk maar in de comment sectie kijken 😇
Je schrijfstijl
Oke, ik moet toch even terugkijken want daar kan ik me niet echt veel van heugen. Wat dat betreft kun je al aannemen dat het heel voldoende was. Niets negatiefs in op te merken, niets bijzonders dat eruit sprong 👌Je hebt een goed tempo erin zitten. De ontwikkeling van het plot loopt in een mooi tempo door. Elke keer komen er weer nieuwen dingen aan het licht die het verhaal naar een nieuw punt brengen.
Wat ik wel een beetje mis is wat nou het doel is van dit verhaal. Mijn eigen boek kampt ook een beetje met dat probleem. Iemand word meegesleurd in een avontuur, maar wat is nou eigenlijk haar doel? Wil ze haar ouders weer samenbrengen? Wil ze haar vader dood? Wil ze die duistere Godin worden die ze in dat schilderij gezien heeft? Wil ze Deamon hard to get gaan versieren? Vooralsnog gaat ze een beetje tegenstribbeld maar mee met wat er gebeurd, en moet ze echt nog even op een rijtje zetten wat zij daar van vind en wat zij daar mee gaat doen. Daar is natuurlijk alle ruimte voor, maar ik heb redelijk veel gelezen en vind het daar dan ook echt wel tijd voor worden.
Over het algemeen geef je ook goede omschrijvingen van de omgeving. In dat stukje over die kamer in de hel miste ik het dus een beetje, maar verder gaat het je goed af.
Je plot
Toevallig was het vorige verhaal dat ik gelezen heb ook eentje over een goden dochter die terechtkwam in een soort van hel. Sterker nog, toen ik nog even op ging zoeken wat je schrijfstijl was klikte ik zelfs haar boek over en schreef daar nog een review over... Dat heb ik net dus even opnieuw gedaan🙈Dat wil overigens niet zeggen dat je verhaal heel on-origineel is. Hoeveel fantasy verhalen zijn er met drakenrijders, tovernaarsscholen etc. Maar laten we wel stellen dat het niet een super uniek brilliant nieuw idee is. Omdat ik niet precies weet hoe het verhaal verder gaat lopen zoals ik net aangaf bij je schrijfstijl vind ik het ook moeilijk te zeggen hoe goed ik je plot vind.
In ieder geval kudos voor het gelijkelijk meer weggeven van informatie over haar vader en wat hij met haar wil bereiken.
Je karakters
We hebben hier natuurlijk te maken met de welbekende sexy badboy 😂 In de even klassieke vorm van een demoon binnen het fantasy genre. En de dan nog stoere, bijdehante knappe meid. Ik moet ze nog beter leren ik kennen voel ik Maar ik hoop op wat verassende unieke karaktertrekken, want so far zijn ze nog weinig bijzonder.Over het meisje met de paarse ogen weet ik nog niet zo veel, maar zij lijkt mij op dit punt het interessants, wat haar achtergrond is, hoe zij in het leven staat, etc.
Jou talent
Ik denk dat jou grootste kwaliteit met dit verhaal ligt in het gelijkelijk ontrafelen van het mysterie. Met vergeten herinneringen dankzij magische flashbacks maak je je dat ook wel makkelijk. Maar hey, als het werkt dan werkt t, en het werkt! Ik heb nooit in het verhaal gezeten en gedacht pfff... Gaat een nog wat gebeuren 😑 daarmee krijg je de titel toebedeeld "De ongelooflijke ontknooper" 👏👏👏Heb m helaas niet helemaal uit kunnen lezen gedurende week. Maar wellicht tot in de toekomst! Was een leuk verhaal en ben benieuwd wat voor eind je in gedachten hebt.
JE LEEST
Linoon's Recensies
Документальная прозаVraag jij je af wat andere van je boek vinden? Nou, ik heb geen idee! Maar ik kan je wel vertellen wat ik er van vind. ^.^ Meld je aan en ik ga je boek lezen (of een deel er van) en plaats hier een recentie! Gezien kinderen geen blad voor de mond n...