No_29/ Seni seviyorum

396 26 40
                                    

Eveeeet, bok gibi bir bölümle karşınızdayım

İyi okumalar

....

Akşam evde Taehyung'la yemek yedikten sonra TV karşısında oturmuş, saçma sapan bir tv filmi izliyorduk.

Ara sıra gözlerimiz kesişir ve ben ne yapmam gerektiğini bilemem, hemen sonra Taehyung'un kıkırtısını işitirim.

Filmin bitmesine dakikalar kala sıkılmış, oturduğum yerden kalkmıştım.

"Nereye Jungkook?"

Arkamdan Taehyung'un sesini duymuş, ona taraf yürümüştüm daha sonra. Arkadan kollarımı boynuna dolamış ve kulağına doğru eğilip konuşmuştum.

"Imm, bilmem, sıkıldım ve mutfaktan çikolata almaya gidiyorum. İster misin?"

Taehyung gözlerini gözlerimle birleştirmiş ve oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmişti. Ellerini belime dolamış, tekrardan ellerimi boynuna dolamıştım.

"Neden olmasın?"diyerek gülmüştü o sıcakkanlı tavrıyla.

Hemen sonra tam gidecekken beni durdurmuş ve burnunu burnuma sürtmüştü.

"İkimize şans vermekle çok iyi yapmışım."

"Hmm, demek öyle?"demiştim ben de imalı bakışlarımla.

"Evet, öyle koca tavşan."demiş ve dudaklarıma küçük bir buse kondurmuştu.

Aniden kızaran yüzümle gözlerim irileşmiş, daha sonra gözlerimi kapatmıştım.

Toparlanmaya çalışırken ondan ayrılıp mutfağa doğru adımlamıştım.

Taehyung kollarını göğsünde bağlamış bana gülerek bakıyordu.

"Ne var?"

"Hiiç, utanmanı izliyorum, Jeon, çok tatlısın."

Aynı şekilde ona gülerek karşılık vermiştim.

"İnan bana utanmadım, sadece beklemiyordum. Benim böyle ani şeylerde yüzüm kızarır."derken ciddiydim. Çünkü cidden böyleydi.

"İmajımı lekelemem yani diyorsun?"

"Bilirsin, sert serti sever."

"Sanmam, insan daha çabuk sıkılır bana kalırsa."demiş ve televizyonu kapatarak yanıma gelmişti.

"Ben öyleyim ama."

"Sertsin yani?"

"Taehyung, ne bu imalı imalı sorular?"

"Tamam tavşan, seksi olduğunu daha fazla vurgulamaya çalışma çünkü ben de yükseliyorum."demiş ve arkamdan sarılmıştı. Hemen sonra boynumdan öperek beni huylandırmıştı.

"Taehyung, yapmasana." Tabii ki ciddi değildim, bu hoşuma gidiyordu.

Aniden Taehyung'a dönmüş ve dudaklarına yapışmıştım.
Öpüşmeme karşılık vererek beni daha çok kendisine doğru sıkmış ve belimi sıkı sıkı tutmuştu. Öpüşmemize dilimiz karışmış, aklımızı kaçırmıştık. Dudaklarımı yaladığında küçük bir inilti çıkarmıştım.

Dudaklarımdan ıslak bir şekilde ayrılarak,

"Seni seviyorum Jeon."demişti.

Alnımı alnına yaslamış, aynı şekilde gözlerinin içine bakarak bende sunmuştum o en iyi hissettiren cümleyi.

"Bende seni seviyorum."

......

Yoongi:

Tae

Taehyung:

Efendim

Yoongi:

Bu Jk nerede

Taehyung:

Yanımda uyuyor

Yoongi:

Nasıl yanında

Aynı yatakta mı

Taehyung:

Evet?

Yoongi:

Vay çakala bak sen

Taehyung:

Anlamadım?

Yoongi:

Hiç uyuyun siz

İyi geceler bb

Taehyung:

Size de

.....

Bitti yani benim gibi bir gerizekalıdan başka ne beklersiniz ki

Final yapasım geldi de daha sevgili oldukları 2 gün bile değil aq sjsnekkdmsd

Ama sizce devam edem mi?

Ayrıca bir şey fark ettim

Bu textinge düz bölüm yakışmıyor aq

Hiç düz bölümlük değil

Anca tex

Neyse beğenmezseniz anlarım çünkü bende beğenmedim

you are so beautiful Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin